تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخذ مجوز تملک شهرک صائین قلعه و بخشی از زمین‌های شهرک صنعتی زنجان ۴

ساعت: 16:07 منتشر شده در مورخ: 1397/08/27 شناسه خبر: 1429531

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خبرداد؛

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به حل مشکل تملک زمین ‌های شهرک صنعتی زنجان 4 گفت: مشکل تملک زمین‌های باقی مانده شهرک صنعتی زنجان 4 (دره لیک) و شهرک صنعتی صائین قلعه برطرف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیریهای صورت گرفته، مجوز تملک بخشی از زمین‌های باقی مانده شهرک صنعتی زنجان 44 و همچنین زمین شهرک صنعتی صائین قلعه از طریق قانون لایحه تملک توسط وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت صادر شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات احداث شهرک صنعتی صائین قلعه از سال 85 آغاز شده تصریح کرد: متاسفانه در همان ابتدا به علت آنکه بخشی از زمین‌های این شهرک توسط مالکین زمین‌ها به بهانه های مختلف به شهرک واگذار نمی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان بیان کرد: با توجه به اینکه این زمین‌ها به طور لکه‌ای در کل شهرک پراکنده بودند؛ بنابراین عملیات اجرایی این شهرک صنعتی با مشکل مواجه گردید.

وی بیان کرد: در برهه‌های مختلف زمانی جلسات متعددی با معارضین این شهرک برگزار شد که متاسفانه هیچ کدام به نتیجه نرسید و در پایان به ناچار از طریق قانون لایحه تملک وارد عمل شدیم.

تملک 307 هکتار از زمین های شهرک صنعتی زنجان4

احمدی همچنین با بیان اینکه میزان 307 هکتار از زمین های شهرک صنعتی زنجان 4 (دره‌لیک) تملک شده است افزود: بخش اندکی از زمین‌های داخل در محدوده شهرک که صاحبان آنها حاضر به واگذاری زمین خود به شهرک نبودند و تشکیل جلسات متعدد با صاحبان زمین‌ها موفق به اخذ رضایت آنها شدیم.

وی بیان کرد: برای رفع مشکل تملک و حفظ یکپارچگی زمین‌های این شهرک نیز مجوز تملک از طریق قانون لایحه تملک اخذ شده است که به زودی کارهای قضایی و اداری آن انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خاطر نشان کرد: لایحه قانونی تملک، در مواردی است که اشخاصی حاضر به توافق و واگذاری زمین های خود در جهت اجرای طرح‌های ملی نیستند؛ قیمت تعیین شده این گونه زمین‌ها از طریق کارشناسان رسمی دادگستری اعلام و مبلغ آن به حساب دادگستری واریز می‌شود و دادستان نیز نسبت به انتقال سند زمین مورد نظر اقدام می‌کند.

گفتنی است استان زنجان دارای 20 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب بوده که هم اکنون 15 شهرک و ناحیه صنعتی آن در حال واگذاری و 3 شهرک و ناحیه نیز در مراحل آماده سازی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخذ مجوز تملک شهرک صائین قلعه و بخشی از زمین‌های شهرک صنعتی زنجان ۴»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..