تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحقق حداکثر ۵۰ درصد مصوبات قبلی ریاست جمهوری/ مشاهده دریاچه ارومیه از هواپیما بیشتر است!

ساعت: 15:31 منتشر شده در مورخ: 1397/08/27 شناسه خبر: 1429450

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی دلیل عدم بازدید رییس جمهور از دریاچه ارومیه طی سفر خود را دید بهتر از هواپیما بر دریاچه عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید هادی بهادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اینکه مطالبات مردمی در چند بخش به ریاست جمهوری ابلاغ شده است، گفت: تجهیز زمین های کشاورزی به آبیاری تحت فشار از مهم ترین مطالبات مطرح شده بوده است که جهت تجهیز زمین های حوزه آبریز دریاچه ارومیه به میزان ۱۰۰ هکتار  مبلغ ۲۰۰ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی خواستار شده ایم.

وی، افزود: اتصال راه آهن ارومیه به شبکه بین المللی و راه آهن تبریز، امکان تردد خودروهای منطقه آزاد ماکو تا مرکز استان و ایجاد اداره کل راه آهن آذربایجان غربی از دیگر مطالبات مطرح شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین با هماهنگی استاندار آذربایجان غربی خواستار ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه جهت افزایش بودجه استان شده ایم که موافقت ها اعلام شده است.

وی، در خصوص عدم بازدید از دریاچه ارومیه طی سفر ریاست جمهوری، عنوان کرد: بدون شک بازدید از دریاچه ارومیه به دلیل پرواز هواپیما از تهران به خوی و ارومیه از بالای دریاچه دید بهتری را جهت مشاهده در اختیار قرار می دهد.

وی، اظهارداشت: شاید نهایتا ۵۰ درصد از مصوبات سفر قبلی ریاست جمهوری تحقق داشته و علت آن سفر ریاست جمهوری در اواخر دوره قبلی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحقق حداکثر ۵۰ درصد مصوبات قبلی ریاست جمهوری/ مشاهده دریاچه ارومیه از هواپیما بیشتر است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..