تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزانه یک میلیون سفر توسط تاکسی‌ها انجام می‌شود/ فعالیت ۲ هزار آژانس در تبریز

ساعت: 15:42 منتشر شده در مورخ: 1397/08/27 شناسه خبر: 1429471

اکبرنژاد گفت: روزانه یک میلیون سفر توسط تاکسی‌ها انجام می‌شود که علاوه بر تعداد خودروهای تاکسیرانی دو هزار و 56 آژانس نیز مشغول این فعالیت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حسین اکبرنژاد با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با ارائه گزارشی از وضعیت سازمان تاکسیرانی اظهار داشت: ده هزار و 843 تاکسی به صورت خطی و گردشی در سطح در حال فعالیت است و 33 درصد حمل و نقل شهری به تاکسیرانی اختصاص دارد.

وی ادامه داد: روزانه یک میلیون سفر توسط تاکسی‌ها انجام می‌شود که علاوه بر تعداد خودروهای تاکسیرانی دو هزار و 56 آژانس نیز مشغول این فعالیت هستند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه تعداد 70 دستگاه تاکسی فرسوده بدون جایگزین از مجموعه حذف شده است، تصریح کرد: در دو سال گذشته سه هزار و 616 دستگاه نوسازی شده است.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش تاکسیرانان و افزایش فرهنگ سازی گفت: برای این امر کلاس های آموزشی برگزار می‌شود و برای تعدادی از رانندگان در محل تردد گردشگران خارجی کلاس زبان انگلیسی برگزار خواهد شد، همچنین برخی از رانندگان دوره همیاری آتشنشانان را گذارنده‌‌اند.

اکبرنژاد اذعان داشت: 15 دستگاه تاکسی از من بپرس به سازمان گردشگری اختصاص یافته و برای ساماندهی خطوط شهری رانندگان به صورت خودجوش نفری را برای هماهنگی نوبت مسافربری مسئول کرده‌اند.

وی عنوان کرد: بررسی صلاحیت برای یک هزار و  930 راننده که در مدارس فعالیت دارند و سرویس دانش آموزان هستند، انجام گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه جمع هزینه مورد نیاز برای مایحتاج ناوگان تاکسیرانی نزدیک به سه میلیون تومان بود، گفت : اکنون این مبلغ 8 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه 79 درصد تحقق بودجه در هشت ماه رخ داده است، اظهار داشت: 88 درصد بودجه جاری و 30 درصد از بودجه عمرانی تحقق یافته است و شایان ذکر است که کل بودجه مصوب این شرکت ۸ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزانه یک میلیون سفر توسط تاکسی‌ها انجام می‌شود/ فعالیت ۲ هزار آژانس در تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..