تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت ۲۹۵ دستگاه اتوبوس از رده خارج در تبریز!/ محدودیت مالی مانع جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده

ساعت: 15:40 منتشر شده در مورخ: 1397/08/27 شناسه خبر: 1429459

جلالی گفت: 766 دستگاه اتوبوس در شرکت واحد وجود دارد که 295 دستگاه اتوبوس بالای ده سال کار کرده و از خارج از رده محسوب می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، فرخ جلالی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر تبریز در ارائه عملکرد سازمان شرکت واحد تبریز و حومه اظهار داشت: 510 نفر پرسنل و یک هزار و 86 راننده در این شرکت مشغول به کار هستند که از این تعداد 819 راننده در بخش خصوصی فعال هستند.

وی ادامه داد: 766 دستگاه اتوبوس در شرکت واحد وجود دارد و با توجه به میانگین عمر اتوبوس‌ها که هشت سال می‌باشد 295 دستگاه اتوبوس بالای ده سال کار کرده و از خارج از رده محسوب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با بیان اینکه 62 خط درون شهری و ده خط برون شهری داریم، تصریح کرد: در طول سه سال 15 دستگاه نو به دلیل نقص فنی به کار گرفته نمی‌شد اما با تلاش و هزینه ۳۱۰ میلیون تومانی آنها را راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی افزود: 128 دستگاه از سال 95 جایگزین اتوبوس‌های فرسوده در بخش خصوصی شدند و طبق برنامه باید 65 دستگاه را امسال جایگزین کنیم ولی به دلیل محدودیت مالی حتی قادر به جایگزین‌سازی 6 دستگاه هم نیستیم!

جلالی یادآور شد: 33 دستگاه اتوبوس امروز در تعمیرگاه‌ها حضور دارند و برای تعمیر هرکدام نیاز به ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار است؛ زیرا خرید اتوبوس جدید در این زمان بالای 2 میلیارد تومان بودجه نیازمند است.

وی در خصوص بیمه رانندگان شرکت واحد نیز گفت: کلیه رانندگان بخش خصوصی با پنجاه درصد تقبل دولت بیمه‌اند اما کسانی که یک ماه کار نکنند خود به خود از سیستم حذف می‌شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اشاره به اینکه در شش ماهه اول سال 16 درصد از بودجه محقق شده است، اذعان داشت: یارانه‌ای که ماهانه پرداخت می‌کنیم 1 میلیارد و 920 میلیون تومان است و درخواست افزایش این مبلغ را داریم.

وی درباره ایجاد آلودگی توسط اتوبوس‌ها در فصول سرد سال نیز تاکید کرد: به غیر از 6 دستگاه ، همه اتوبوس ها معاینه فنی دارند اما خودروهای دودزا، استاندارد یورو 2 دارند که تولید دود در آنها ناگزیر است.

جلالی در پایان خاطرنشان ساخت: استعلامات لازم برای ایجاد سیستم اتوبوسرانی در روستاهای الحاقی در دست انجام است و در صورت وجود شرایط لازم، به زودی خدمات دهی در این مناطق آغاز می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت ۲۹۵ دستگاه اتوبوس از رده خارج در تبریز!/ محدودیت مالی مانع جایگزینی اتوبوس‌های فرسوده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..