تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی در صحن تلگرام!

ساعت: 15:37 منتشر شده در مورخ: 1397/08/27 شناسه خبر: 1429413

این روزها در گروه‌های تلگرامی کسانی توسط جریان اصلاحات گزینه‌ تصدی پست استانداری آذربایجان‌شرقی می‌شوند که حتی نام آن‌ها برای قشر نخبگانی نیز نا آشناست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، از زمان تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و طرح نام مجید خدابخش به‌عنوان یکی از گزینه‌های مشمول این قانون، گروهی از جوانان اصلاح‌طلب نام‌دار در عرصه‌ی رسانه و سیاست اقدام به تشکیل گروه‌هایی تلگرامی جهت انعکاس اخبار پیرامون استانداری آذربایجان‌شرقی کردند.

یکی از این گروه‌ها که در عرض چند روز مخاطب قابل توجهی را از قشر نخبگان استان جذب کرد ابتدا با نامِ پویش انتخاب استاندار جوان برای آذربایجان‌شرقی فعالیت می‌کرد و درصدد طرح اسامی گزینه‌های جوان از قشر اصلاحات بود اما دیری نگذشت که به کمپین انتخاب استاندار لایق تغییر نام داد.

فارغ از آنکه ایجاد چنین کمپین‌هایی تا چه اندازه در انتخاب استاندار جدید و تغییر نظرِ وزارت کشور موثر است، نکته‌ی قابل توجه ماجرا حمله‌ی اصلاح‌طلبان شاخص آذربایجان‌شرقی به سایر اصلاح‌طلبان است که حکایت از شکاف عمیق بین آنان دارد.

علی‌ایحال در روزهایی که شاهد جلسات شبانه و لابی‌های گسترده برای انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی هستیم، انتخاب جایگزین مجید خدابخش در صحن تلگرام توسط اصلاح‌طلبان در نوع خود جالب است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی در صحن تلگرام!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..