تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات دستگاه‌های متولی کشف قاچاق کالا و ارز کمرنگ شده است

ساعت: 14:56 منتشر شده در مورخ: 1397/08/27 شناسه خبر: 1429465

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی و تحولات ارزی، اقدامات دستگاه‌های ذیربط از جمله دستگاه‌های کاشف در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز کمرنگ شده است؛ گفت: مبارزه و پیشگیری از قاچاق کالا و ارز کاری بسیار سخت و طاقت فرساست و تا هماهنگی بین دستگاه‌های استانی نباشد این مهم محقق نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام  سیدمرتضی موسوی بعد از ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان مازندران اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی و تحولات ارزی، اقدامات دستگاه‌های ذیربط از جمله دستگاه‌های کاشف در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز کمرنگ شده است.
 
وی افزود: مبارزه و پیشگیری از قاچاق کالا و ارز کاری بسیار سخت و طاقت فرساست و تا هماهنگی بین دستگاه‌های استانی نباشد این مهم محقق نمی‌شود.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران در ادامه به تأخیر در تعیین تکلیف بعضی از پرونده‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: این اطمینان را به دستگاه‌های استانی می‌دهیم که تمامی قضات مشغول به امر قضاوت در حوزه قاچاق، افرادی توانمند و دلسوز هستند و مطابق قانون عمل می‌کنند.
 
این مقام مسئول دستگاه قضا اضافه کرد: تعداد کالاهایی که به‌دلیل عدم تعیین تکلیف در پرونده‌ها در اموال تملیکی موجود است کمتر از 10 درصد است؛ اما برای رفع این مشکل باید کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و دستگاه‌های کاشف، شماره کلاسه پرونده‌های مهم و اولویت‌دار را جهت اطلاع از روند رسیدگی پرونده‌ها و بررسی و پیگیری موضوع به این معاونت ارسال کنند.
 
 موسوی بیان کرد: به‌منظور بررسی عناوین اتهامی پرونده‌های قاچاق در سیستم دادگستری و بررسی آمارهای درخواستی دستگاه‌های عضو کارگروه، جلسه‌ای با حضور معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان و دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان، برگزار می‌شود.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران در پایان نقش ستاد مردمی و سامانه جامع اطلاعات مردمی را در راستای اقدامات پیشگیرانه مهم برشمرد و گفت: اخبار دریافتی از ستاد مردمی و سامانه سجام که مرتبط با قاچاق کالا و ارز است، باید به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ارسال شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات دستگاه‌های متولی کشف قاچاق کالا و ارز کمرنگ شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..