تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نخستین جشنواره ملی اقوام عشایر در مازندران

ساعت: 14:53 منتشر شده در مورخ: 1397/08/27 شناسه خبر: 1429460

رئیس اداره امور عشایر مازندران از برگزاری جشنواره ملی مرکبات و اقوام عشایری در آذر ماه امسال با حضور اقوام عشایر سراسر کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید صمد کاظمی بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی امور تبلیغات جشنواره ملی مرکبات و اقوام عشایری که با حضور معاون فرمانداری و بخشدار قائم‌شهر، مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهر، معاونین اداره کل میراث فرهنگی و اتاق اصناف در محل سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد از برگزاری جشنواره ملی مرکبات و اقوام عشایری با حضور اقوام عشایر سراسر کشور طی سال‌جاری در استان مازندران خبر داد.
 
وی افزود: سومین جشنواره ملی مرکبات و نخستین جشنواره اقوام عشایری از تاریخ 12 تا 16 آذرماه امسال با شرکت اقوام عشایر سراسر کشور در محل نمایشگاه بین‌المللی مازندران واقع در شهرستان قائم‌شهر در دو سالن مجزا اما هماهنگ با هم برگزار می‌شود.
 
رئیس اداره امور عشایر مازندران با اشاره به اینکه معرفی جاذبه‌های طبیعی استان به عشایر سراسر کشور از اهمیت زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در این راستا غرفه‌داران نخستین جشنواره ملی مرکبات و اقوام عشایر کشور با همکاری شهرداری‌ها و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به تورهای «ساری گردی» و «قائم‌شهر گردی» در باغ‌ها و مکان‌های تاریخی دعوت می‌شوند.
 
کاظمی با بیان اینکه به تمامی عشایر شرکت‌کننده در نخستین جشنواره ملی مرکبات و اقوام عشایر کشور غرفه رایگان داده می‌شود، گفت: با هدف آشنایی بازدیدکنندگان نسبت به آداب و رسوم اقوام مختلف از آنان خواسته شد تا به همراه گروه موسیقی بومی در جشنواره حضور پیدا کنند.
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نخستین جشنواره ملی اقوام عشایر در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..