تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۲۰ برابری حرم امیرالمومنین (ع) /حرم سیدالشهدا (ع) چهار برابر توسعه می‌یابد

با کمک‌های مردمی و مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات صورت گرفت؛

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین گفت: حرم و بارگاه حضرت امیرالمومنین (ع) در نجف اکنون ۲۰ برابر شده و به عنوان بزرگترین سازه زیارتی مسقف دنیا بوسیله ستاد تحویل تولیت حرم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حامد کبودوند روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با کمک‌های مردمی و مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات، حرم و بارگاه حضرت امیرالمومنین (ع) در نجف اکنون ۲۰ برابر شده و به عنوان بزرگترین سازه زیارتی مسقف دنیا بوسیله ستاد تحویل تولیت حرم شده است.

وی افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین نیز در اجرای این طرح مشارکت خواهد داشت.

وی یادآور شد: ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین دارای ۱۵۰۰ طرح بازسازی است که از این میان ۱۵۰ مورد تکمیل شده و سایر در دست اقدام هستند.

کبودوند اظهار داشت: در پروژه‌های یاد شده این ستاد سبک معماری ایرانی اسلامی کاملا رعایت شده و در همین راستا نیز اشعار ایرانی در ایوان نجف اشرف رونمایی شده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین یادآور شد: بدون استثنا تمام مصالح مورد نیاز این پروژه‌ها از داخل ایران تامین شده و تمام متخصصان مورد نیاز آن‌ها نیز ایرانی بوده اند و به واسطه آن‌ها صنایع دستی و مشاغل هنری توسعه یافته است.

وی با اشاره به آخرین مراحل این طرح‌ها گفت: هم اکنون صحن حضرت زهرا (س) با پیشرفت ۹۰ درصدی و همچنین گنبد جدید حرم امام حسین (ع) نیز در حال ساخت بوده و در سال جاری از آن‌ها رونمایی و افتتاح می‌شود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین با بیان اینکه در همه اعتاب مقدسه عراق شامل نجف، کربلا، کاظمین و سامرا کمک‌های ایران در قالب طرح‌های ماندگار اجرا شده است، گفت: قزوین علاوه بر توسعه حرم طفلان مسلم در باب قبله کاظمین و حرم سامرا نیز پروژه دارد و قرار است یکی از درب‌های حرم سامرا، کفشداری کاظمین و کل حرم طفلان مسلم توسط این استان انجام شود.

کبودوند اضافه کرد: تمام هزینه‌های این طرح‌ها توسط خیران و مردم تامین می‌شود و هیچ هزینه‌ای از هزینه‌های جاری و دولتی دریافت نمی‌شود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین گفت: با وجود شایعات قبل از ایام اربعین مبنی بر اختلاف مردم عراق با ایرانیان، در این ایام شاهد دوستی و نزدیکی این ملت بودیم و علاقه ملت‌های شیعه فارغ از عنوان‌های ایرانی، عراقی و اقغانستانی و کشور‌های دیگر است.

وی اضافه کرد: امسال با وجود همه تلاش‌های مذبوحانه دشمن و فشار‌های اقتصادی، مردم کریم استان قزوین تقریبا ۲ برابر سال گذشته به زائران خدمات رسانی کردند.

انتهای پیام /ف

بارگاه حضرت امیرالمومنین (ع) در نجف به ۲۰ برابر رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۲۰ برابری حرم امیرالمومنین (ع) /حرم سیدالشهدا (ع) چهار برابر توسعه می‌یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..