تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام رسمی سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا

۷۹۸۲۴۸

۵۱ بازدید

دپارتمان امور بین الملل فدراسیون از اعلام سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2019 خبر داد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سهمیه باشگاه های مختلف را برای حضور در فصل ۲۰۱۹ این رقابت ها مشخص کرد که با اعلام دپارتمان امور بین الملل فدراسیون، فوتبال باشگاهی ایران صاحب دو سهمیه مستقیم و دو سهمیه در مرحله پلی آف شد.

برهمین اساس تیم های پرسپولیس و استقلال تهران به ترتیب به عنوان قهرمان لیگ برتر و جام حذفی بطور مستقیم به این مسابقات راه پیدا کردند. همچنین سایپا و ذوب آهن نیز به مرحله پلی آف راه یافتند.

لازم به توضیح است، طبق اعلام AFC ذوب آهن اصفهان ابتدا ۱۲ فوریه (23 بهمن ماه) به مصاف تیم برنده دیدار الکویت کویت و الوحدت اردن می رود و سپس در صورت پیروزی ۱۹ فوریه (30 بهمن) مقابل الغرافه قطر حاضر می شود. همچنین تیم سایپا نیز ابتدا باید با پنجاب هند در تهران بازی کند و در صورت پیروزی میهمان الریان قطر خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام رسمی سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..