تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب حذف حق عضویت دستیاران پزشکی/ راه‌اندازی دفتر دستیاران در سازمان نظام پزشکی

سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

حذف حق عضویت دستیاران پزشکی به وسیله سازمان نظام پزشکی/راه‌اندازی دفتر دستیاران در این سازمانعلیرضا سلیمی معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهم سازمان نظام پزشکی در این دوره، تاسیس دفتر دستیاری در این سازمان است و از نظر سازمان نظام پزشکان و دستیاران جزو اولویت‌های اصلی این نهاد محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه به برخی از خواسته‌های به حق دستیاران و پزشکان توجه کافی و لازم نشده است و هدف از راه اندازی دفتر دستیاری رسیدگی به مشکلات و مسائل دستیاران پزشکان  در سازمان نظام پزشکی است.

معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی کشور گفت: در تاسیس دفتر دستیاری سازمان نظام پزشکی از دستیاران جامعه پزشکی کمک گرفته شده است و هسته اصلی دفتر دستیاری نیز تشکیل شده است.

سلیمی اظهار کرد: نیازها و اولویت‌های دفتر دستیاری در سازمان نظام پزشکی مشخص شده و این سازمان پیگیری‌های موثری در زمینه رفع نیازها و کمبود‌ها انجام داده است.

بررسی کاهش و یا حذف طرح دستیاران

وی افزود: یکی از مواردی که به وسیله سازمان نظام پزشکی برای دستیاران در دست بررسی است، موضوع کاهش و یا حذف طرح دستیاران است.

معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی کشور اضافه کرد: وضعیت بیمه، امتحانات و مشکلات تحصیلی دستیاران از جمله مواردی است که به وسیله سازمان نظام پزشکی و به خصوص معاونت آموزشی در حال پیگیری است.

سلیمی اظهار کرد: یکی از درخواست‌های دستیاران از سازمان نظام پزشکی حذف حق ثبت‌نام و عضویت است و این موضوع حدود یکسال  علی‌رغم پیچیدگی کار پیگیری شده است.

تصویب حذف حق عضویت دستیاران در سازمان نظام پزشکی

وی اضافه کرد: حذف حق عضویت باید در شورای معاونین و ریاست کل به تصویب برسد، سپس برای بررسی بار مالی به شورای عالی و  کمیسیون مربوطه تحویل داده می‌شود، امروز پس از طی این مراحل حذف حق عضویت به تصویب رسید و قرار شد که دستیاران تنها 5 درصد حق ثبت‌نام پزشکان عمومی را پرداخت کنند؛ دستیاران برای اینکه از لحاظ قانونی در سازمان نظام پزشکی باقی بمانند ملزم به پرداخت حق عضویت هستند، به همین دلیل این 5 درصد را برای حق ثبت‌نام در نظر گرفته‌ایم.

معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی کشور یادآوری کرد: حذف حق عضویت دستیاری و راه‌اندازی این دفتر به نوعی پاسخ به نیاز و مشکلات دستیاران پزشکی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب حذف حق عضویت دستیاران پزشکی/ راه‌اندازی دفتر دستیاران در سازمان نظام پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..