تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضربه وزارت اطلاعات به اخلالگران بازار پتروشیمی/کشف ده هزار تن محصولات پتروشیمی

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات ، این شبکه غیرقانونی به صورت سراسری به ویژه در استان های تهران،خراسان رضوی،گیلان،قم،مازندران،گلستان،کهکیلویه و بویراحمد و قزوین فعالیت داشتند و درصدد ایجاد تقاضای کاذب در بازار بودند.
حجم تخلفات مالی این شبکه حدود 500 میلیارد تومان برآورد شده است و با تلاش بی وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) علاوه بر کشف ده هزار تن محصولات پتروشیمی ،14 نفر از عوامل اصلی این شبکه دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شده اند.
گفتنی است با اقدامات اخلال گران و دلالان، بازار مواد پتروشیمی در ماههای اخیر ملتهب شد و نرخ محصولات صنایع غذایی و نساجی رشد 5 برابری داشت که با اقدامات وزارت اطلاعات ،اکنون شاهد روند کاهشی قیمت ها در این بازار هستیم و همچنان ادامه دارد. /

214219




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضربه وزارت اطلاعات به اخلالگران بازار پتروشیمی/کشف ده هزار تن محصولات پتروشیمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..