تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اژدری، ذوب در فرهنگ انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،در زمانه‌ای که جوانان سودای پول دار شدن و خانه خریدن در بالای شهر تهران را دارند، پسری جوان در بالای شهر می‌نشست، اما عاشق خدمت رسانی به مستضعفان و رسیدگی به مناطق محروم داشت. دقیقا در جوار محل زندگی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، امیر محمد ازدری با گروهی از دوستانش در تلاش بودند که سخنان حضرت امام خمینی (ره) در حوزه رسیدگی به محرومان را اجرایی کنند و همان کاری را بکنند که رهبر انقلاب از آن‌ها می‌خواست.

امیر محمد اژدری جوان ۲۵ ساله‌ای بود که عصر جمعه ۲۵ آبان ماه در مسیر حرکت برای جهاد و کمک به مناطق محروم، مسیر خود را از جاده عسلویه-پارسیان به جاده زمین تا آسمان تغییر داد و به سرعت به آغوش پروردگار حق تعالی بازگشت.

اژدری، ذوب در فرهنگ انقلاب اسلامی بود

محمد باقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و فعال در قرارگاه جهادی امام رضا (ع) درباره این جوان جهادگر گفت: امیر محمد از دوستان بسیار فعال ما در عرصه‌ی خدمت رسانی به محرومان بود. حداقل من قریب به ۶ سال است که از فعالیت‌های جهادی این برادر انقلابی مطلع بودم. امیر محمد اژدری هم در مناطق محروم حاشیه تهران و هم در مناطق محروم کل کشور فعالیت می‌کردند.

وی افزود: امیر محمد توجه ویژه‌ای به مناطق جنگ زده داشت. او نه فقط سالی یک نوبت، بلکه بدون اغراق در طول سال بی وقفه در فعالیت‌های جهادی شرکت می کرد. تابستان‌ها به سمت غرب کشور می‌رفت و در زمستان به مناطق جنوبی مانند خوزستان سفر می‌کرد. البته سفر‌های جهادی امیر محمد فقط محدود به مناطق خاص نبود؛ او همراه با گروهش در قرارگاه امام رضا (ع) در سراسر کشور، در شهر‌هایی مانند سیستان و بلوچستان، در روستا‌های محروم فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی و اشتغال زایی انجام می‌داد.

اژدری، ذوب در فرهنگ انقلاب اسلامی بود

این عضو قرارگاه امام رضا (ع) در ادامه اظهار کرد: من توفیق داشتم در این چند سال اخیر، نماز صبح‌های هر سه شنبه این جوان جهادگر را در مسجد قرارگاه امام رضا (ع) زیارت می کردم. آخرین دیدار ما هم سه شنبه اخیر بود که پس از اذان صبح در قرارگاه با هم جلسه داشتیم و صحبت کردیم. همان روز، امیر محمد و گروهش هم عازم سیستان برای رسیدگی به مناطق محروم بودند که این اتفاق تلخ رخ داد. انصافا اژدری مصداق نسل چهارمی‌های انقلاب اسلامی است که ذوب در فرهنگ امام خمینی (ره) و انقلاب بود. او پیرو امام خمینی (ره) بود که حرف از رسیدگی به مستضعفان می‌زد. حضرت امام (ره) می‌گفتند که من یک موی کوخ نشینان را به همه کاخ نشینان نمی‌دهم واقعا امیر محمد ذوب در این کلام بود.

قالیباف در پایان اضافه کرد: زندگی امیر محمد جز رسیدگی به محرومان در ایران و خارج از کشور نبود. او اجر فعالیت هایش را از اباعبدالله الحسین (ع) گرفت و ان شا الله که با شهدای کربلا و با دایی شهیدش محشور بشود. عرض تسلیت به خانواده این عزیز، مخصوصا مادرش دارم که همه امیدش بزرگترین فرزند او امیر محمد بود. از خدا می‌خواهم که صبر زینب (س) گونه به این مادر عطا کنند. امروز ما این روحیه را در دیگر دوستان جهادیمان در همه قشر‌ها می‌بینیم. این روحیه همیشه در جوانان انقلاب اسلامی وجود دارد.

انتهای پیام/

صحبت‌های محمد باقر قالیباف درباره شهید اژدری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اژدری، ذوب در فرهنگ انقلاب اسلامی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..