تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر سابق اقتصاد به شرکت ملی نفت رفت

به گزارش خبرآنلاین، مسعود کرباسیان وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی ، امروز با صدور حکمی از سوی بیژن زنگنه، وزیر نفت به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب شد.

متن حکم بیژن زنگنه خطاب به کرباسیان به شرح زیر است:

«حسب اختیارات تفویض شده به اینجانب از سوی مجمع عمومی محترم شرکت ملی نفت ایران، مستند به مواد 28 و 29 قانون اساسنامه این شرکت، مصوب 1395,1.23 و با توجه به مجوز دریافتی، با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق موفق، خدمات و تجارب جنابعالی، با استعانت از خداوند دانای توانا، به موجب این حکم به مدت چهار سال، به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب می‎شوید.

از خداوند قادر متعال برای جنابعالی در این مسئولیت خطیر، با همکاری دیگر اعضای محترم هیئت مدیره شرکت، توفیق خدمت به مردم و صیانت از اموال و امانت ملی که به شما سپرده می‎شود، مسئلت می‎کنم.»

۲۲۳۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر سابق اقتصاد به شرکت ملی نفت رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..