تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشنایی با محله آهنگ

آهنگ کجاست

یکی از محلاتی که افراد در دیوار به دنبال خرید خانه یا آپارتمان با بودجه محدود هستند، محله آهنگ است. آهنگ در جنوب شرقی تهران و منطقه 14 شهرداری پایتخت قرار دارد. در این محله، آپارتمان‌هایی نوساز و قدیمی‌ساز با قیمت‌های مناسب نسبت به سایر مناطق شهر می‌توانید پیدا کنید، بطوریکه اگر قصد خرید آپارتمان در آهنگ را داشته باشید می‌توانید با حدودا 400 تا 500 میلیون تومان آپارتمانی صد متری با دو خواب خریداری کنید. ضمن اینکه دسترسی این محله به بزرگراه‌هایی مثل بسیج مستضعفان، محلاتی، امام علی، خاوران و بعثت بسیار خوب است.

امکانات آهنگ

این محله که به دو بخش آهنگ شرقی و آهنگ غربی تقسیم می‌شود. از جنوب به بزرگراه آهنگ، از شمال به بزرگراه محلاتی، از شرق به بزرگراه بسیج و از غرب به بزرگراه امام علی منتهی می‌شود. این محله دارای خیابان‌های فرعی و کوچه‌هایی منظم که شماره‌گذاری شده‌اند و خیابان‌های اصلی مانند بلوار کوثر و بلوار ابوذر است. اگر به دنبال رهن و اجاره آپارتمان در آهنگ یا خرید منزل مسکونی در این محله هستید خوب است بدانید آهنگ فضاهای سبز خوبی دارد که روزها و غروب‌ها بزرگسالان و کودکان در آن به بازی، تفریح و معاشرت مشغول هستند، از جمله فضاهای سبز آهنگ می‌توان به پارک‌های سمیه، شقایق و فتح اشاره کرد. ضمن اینکه بازار گل محلات که معروف‌ترین بازار گل در تهران و شهرهای اطراف پایتخت است و انواع گل‌های آپارتمانی و باغچه‌ای با قیمت مناسب‌تر از جاهای دیگه عرضه می‌شود، در این محله قرار دارد. در محله آهنگ می‌توان خرید مایحتاج زندگی را علاوه بر مغازه‌های کوچک محلی از فروشگاه‌های بزرگ هم تهیه کرد.

یکی از نکاتی که اهالی این محله از منطقه مسکونی خود می‌گویند این است که به راحتی با رسیدن به بزرگراه خاوران و بعد مراجعه به بزرگراه امام رضا می‌توانند به مشهد و زیارت حرم امام هشتم بروند. همچنین فاصله جاده‌ای آهنگ با فرودگاه بین‌المللی امام خمینی هم کم است و مسافرین خطوط هوایی راحت‌تر از ساکنین مناطق دیگر شهر می‌توانند به فرودگاه بروند و باز گردند.

ساکنین منطقه 14 تهران و آهنگ علاوه بر مراکز درمانی و آزمایشگاه‌های مختلف در این محله،  دارای بیمارستان‌هایی مانند فجر و مردم در منطقه 14 تهران هستند که به ترتیب در میدان شهدا، خیابان شکوفه و میدان شهدا، خیابان پیروزی قرار دارند که هر دو این بیمارستان‌ها در نزدیکی محله آهنگ واقع شده‌اند.

دسترسی به سایر نقاط شهر برای ساکنین محله آهنگ از طرق اتوبوس، تاکسی و مترو که نزدیکی‌ترین ایستگاه مترو به این محله، مترو نبرد است، امکان پذیر است همچنین از طریق پایانه اتوبوسرانی شرق تهران (تهران پارس) به شهرهای مختلف ایران می‌توانند سفر کنند.

در آخر باید بگوییم که هر دو بخش‌های آهنگ شرقی و آهنگ غربی دارای سرای محله جداگانه‌ای هستند تا اهالی محله برای حل مشکلاتشان به این مراکز مراجعه کنند.

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشنایی با محله آهنگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..