تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نه خودت خبرنگاری و نه مهمانت تحلیلگر

علیزاده خطاب به یکی از مجریان ایران اینترنشنال:

نه خودت خبرنگاری و نه مهمانت تحلیلگر +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیزاده با انتشار پستی در حساب کاربری توییتری خود با نام بردن از یکی از دست‌اندرکاران شبکه ایران اینترنشنال، سواد رسانه‌ای او که یک دانشجوی دکترای رشته تاریخ است را زیر سوال برد و با آوردن مثالی از برنامه سازی در این شبکه، از گردانندگان این شبکه ضد انقلاب که به تولید محتوای دروغ می‌پردازد انتقاد کرد.

علیزاده در این پست نوشت:

"آرش عزیزی، خبرنگار #ایران_اینترنشنال مرزهای بیشرمی رسانه‌ای را در گزارش زیر جابجا کرده. او توجه ما را به حرف یک «تحلیلگر» بیطرف CNBC جلب میکند که تحریم را موفق و مشروع میداند. اما این تحلیلگر بیطرف کسی نیست جز فرمانده نظامی نیروهای آمریکایی اشغالگر عراق و رییس سابق CIA."

نه خودت خبرنگاری و نه مهمانت تحلیلگر +تصاویر

"آقای عزیزی ژنرال پترائوس تحلیلگر نیست. همانطور که تو ‌خبرنگار نیستی. پترائوس فرمانده سابق ارتش آمریکاست و تو هم سرباز ساده ارتش جنگ نرم سعودی. با این تفاوت که پترائوس درست یا غلط حداقل برای وطنش میجنگد و تو برای ۴۰۰هزار دلاری که در این سالها گرفتی وطنت را فروخته‌ای".

نه خودت خبرنگاری و نه مهمانت تحلیلگر +تصاویر

بیشتر بخوانید: خبرنگاران ایران اینترنشنال! شما آگاهانه همدست و کارمند یک قاتلید +تصویر

تحلیگر سابق بی‌بی‌سی که چند وقتی است با تشکیل کمپین‌هایی در تلاش است تا منابع مالی شبکه‌های ضد انقلاب ایران‌اینترنشنال و من‌و تو را برای مخاطب‌شان روشن کند، در چند روز اخیر و پس از روشن شدن ابهاماتی از زندگی روزنامه نگار منتقد عربستانی، جمال خاشقجی، کارمندان شبکه فارسی ایران اینترنشنال که بیش از یک سال است فعالیت خود را آغاز کرده‌اند متهم به همدستی با قاتلان این روزنامه نگار عربستانی کرد. چرا که به اعتقاد او منابع مالی این شبکه را حامیان قاتلان خاشقجی تامین می‌کنند.

انتهای پیام/

علیزاده: خبرنگار ایران اینترنشنال مرزهای بیشرمی رسانه‌ای را جا به جا کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نه خودت خبرنگاری و نه مهمانت تحلیلگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..