تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده‌ ناکارآمدی گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی +فیلم

پشته پرده‌هایی از ناکارآمدی گنبد پوشالی دنیا+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گنبد آهنین یک سامانه پدافندی کوتاه‌برد برای دفع حملات راکتی و خمپاره‌ای با برد‌های زیر 100 کیلومتر است و برای مقابله با موشک‌های میان‌برد استفاده نمی‌شود.

با شلیک پرتابه، رادار گنبد آهنین بعد از کشف موشک، مسیر آن را شبیه‌سازی می‌کند و محل اصابت را تخمین می‌زند. در صورتی که محل اصابت از نواحی مهم و تحت پوشش باشد، سامانه دستور شلیک را صادر می‌کند و موشک رهگیر شلیک می‌شود. در نهایت در شلیک‌های همزمان راکت‌های تعداد بالا بازدهی سامانه کاهش می‌یابد.

در حملات اخیر راکتی از  سوی غزه، سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونستی نتوانست خمپاره‌ها را مورد هدف قرار دهد، لذا  ناکارآمدی این گنبد پوشالی و سلاح کاغذی اسرائیل بر همگان آشکار شد. اعتراف به ناکارآمدی این سامانه دفاعی در حالی است که رژیم تل آویو همواره مدعی بود که گنبد آهنین قادر است تمامی اجسام پرنده را در آسمان رهگیری و نابود کند.

در ویدئوی منتشر شده ناکارآمدی گنبد پوشالی اسرائیل را در برابر راکت‌های حماس مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده‌ ناکارآمدی گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..