تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پسربچه ۵ ساله‌ای که صاحب یک مرسدس بنز سفید شد +فیلم

پسر بچه 5 ساله‌ای که صاحب یک مرسدس بنز سفید شد+تصاویر و فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کودک 5 ساله اهل روسیه توانست با تکرار 4.105 بار حرکت بدون وقفه  شنای سوئدی پاداشی باورنکردنی دریافت کند. این حرکت ورزشی تمام گروه‌های عضلانی اصلی در بالا تنه از جمله قفسه سینه، شانه‌ها و عضلات پشت بازو (سه سر بازویی) را هدف می‌گیرد؛ در نتیجه فرد برای انجام آن به بالاتنه‌ای قوی‌ و محکم‌ نیاز دارد. در همین راستا به کودک 5 ساله بنام "Chechen Schwarzenegger'" وعده داده شده بود در صورت انجام صحیح و بدون وقفه این حرکت ورزش جایزه ای دریافت خواهد کرد.

رمضان قدیروف، رئیس‌جمهور چچن، پس از 2 ساعت و 25 دقیقه زمان برای صرف حرکات ورزشی که شامل 4.105 بار ضربات میشد، به این کودک به دلیل ثبت رکوردی جدید یک مرسدس بنز سفید پاداش داد.

این تعداد حرکت شنا رکورد جهانی را تغییر داده است اما این موضوع در روسیه ثبت نشده زیرا مقامات روسی از کیفیت ضبط ویدیویی که از این کودک در حین تمرین گرفته شده راضی نیستند.

بیشتر بخوانید: هتلی به عنوان مدرسه در سوئد +تصاویر 

پسر بچه 5 ساله‌ای که صاحب یک مرسدس بنز سفید شد+تصاویر و فیلم

پسر بچه 5 ساله‌ای که صاحب یک مرسدس بنز سفید شد+تصاویر و فیلم

پسر بچه 5 ساله‌ای که صاحب یک مرسدس بنز سفید شد+تصاویر و فیلم

پسر بچه 5 ساله‌ای که صاحب یک مرسدس بنز سفید شد+تصاویر و فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پسربچه ۵ ساله‌ای که صاحب یک مرسدس بنز سفید شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..