تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثمری: مشاوره یک سری افراد باعث افتم شد/ هنگامی که در اوج بودم همه برای من دست می‌زدند

علی ثمری ملی پوش پرتاب وزنه تیم ملی دوومیدانی کشورمان در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد آخرین وضعیتش گفت: در حال حاضر شرایطم رو به بهبود است و حدود چهل روزی می‌شود زیر نظر امیر الوند تمرینات زمستانی را شروع کرده ام و رفته رفته هم با صلاحدید مربی می‌خواهم تمرین با وزنه را در برنامه هایم قرار دهم تا به شرایط آرمانی برسم. مصدومیت عاملی نبود که  نتوانم در مسابقات به عملکردی که مد نظرم است برسم، هر چند که اکنون مشکلی از بابت آسیب دیدگی ندارم و وضعیتم راضی کننده است.

آدرس را اشتباهی رفتم، گول یک‌سری حرف‌ها را خوردم

او ادامه داد: پس از قهرمانی در بازی‌های داخل سالن آسیا تهران، آدرس را اشتباهی رفتم و متاسفانه گول یک‌سری حرف‌ها را خوردم تا به این وضع دچار شدم. اگر با الوند ادامه می‌دادم، محال بود تا در مسابقات ناکام بزرگ لقب بگیرم و نتوانم مدالی کسب کنم. به هر حال گذشته‌ها گذشته و دیگر نمی‌خواهم از کسی مشاوره بگیرم تا دوباره روز‌های تلخ گذشته برایم تکرار شود.

مشاوره نادرست برخی اشخاص من را نابود کرد

دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا تصریح کرد: یک سری افراد به من مشاوره نادرست دادند، از من خواستند همراه با الوند با مک‌ویلکینز مربی آمریکایی احسان حدادی کار کنم تا به آمادگی خوبی برسم. من هم از روی بی تدبیری این کار را انجام دادم، اما نتیجه اش منجر به این شد که هم با او قطع همکاری کنم و تکنیک هایم دست خوش تغییر و تحول شود. پس از این اتفاق فدراسیون تصمیم گرفت روزمه 2 مربی نامدار لهستانی را بررسی کند و من هم با توجه به سوابق خوب بوکویوفسکی تصمیم گرفتم با او کار کنم که او هم نتیجه مثبتی برایم نداشت و تنها باعث شد از ناحیه دست آسیب ببینم و از برنامه‌ها و فرم همیشگی ام عقب بیافتم.

تلاش می‌کنم به همه ثابت می کنم فراموش شده نیستم

ملی پوش پرتاب وزنه تیم ملی دوومیدانی بیان داشت: تاسف خوردن بابت اتفاقات گذشته هیچ فایده‌ای ندارد من نگاهم به آینده است. می‌خواهم همان علی ثمری گذشته شوم. با توجه به اینکه چند ماه دیگر مسابقات دوومیدانی قهرمان آسیا در قطر برگزار می‌شود تلاش می‌کنم به همه ثابت کنم فراموش شده نیستم و این توانایی در من وجود دارد تا همانند "اودیشا" در دوحه نیز پرچم کشورم را به اهتزاز در بیاورم از حیثیت نام خودم دفاع کنم.

آن زمان که من در اوج بودم آیا این همه پرتابگر بالای ۱۹ متر داشتیم؟

ثمری در پایان گفت: هنگامی که من بالای ۱۹ متر پرتاب می‌کردم همه برایم کف، دست و هورا می‌کشیدند که من می‌توانم تا چند سال دیگر پرتاب وزنه را تغذیه کنم، اما اکنون که رکوردهایم تنزل یافته دیگر کسی به من اهمیت نمی‌دهد و تازه بدتر اینکه پس از مصدومیت از سوی فدراسیون تماسی با من گرفته نشد. به هر حال این روز‌ها هم تمام می‌شود و دوباره همان پرتابگری می‌شوم که در گذشته بوده ام. آن زمان که من در اوج بودم آیا این همه پرتابگر بالای ۱۹ متر داشتیم؟

بیشتر بخوانید:ثمری: در بازی‌های آسیایی نتوانستم عملکرد مناسبی داشته باشم ثمری: جواب اعتماد مسئولان فدراسیون را با یک مدال خوشرنگ می‌دهم دست پرتابگران ایرانی به مدال پرتاب وزنه نرسید/ ثمری هفتم شد، مهردلان کنار رفت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثمری: مشاوره یک سری افراد باعث افتم شد/ هنگامی که در اوج بودم همه برای من دست می‌زدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..