تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجوز ۵۰ مرکز غیرانتفاعی متخلف لغو شد

رئیس اتحادیه موسسات و دانشگاه‌های غیرانتفاعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طبق کمسیون ماده 9 وزارت علوم 50 مرکز غیرانتفاعی لغو مجوز شدعلی آهون‌منش رئیس اتحادیه موسسات و دانشگاه‌های غیرانتفاعی درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص لغو مجوز و صفرشدن ظرفیت برخی از مراکز غیر انتفاعی اظهار کرد: در مجموع در طی دو سال گذشته طبق آمار شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، مجوز حدود 50 مرکز غیرانتفاعی تا به امروز لغو شده‌اند.

وی در ادامه در خصوص تخلفات این موسسات افزود: وقتی موسسه‌ای مرتکب تخلف شود، طبق کمسیون ماده 9 وزارت علوم، لغو مجوز می‌شود اما اگر تخلفی در سطح استانداردها صورت بگیرد فقط ظرفیت این موسسات صفر می‌شود و سپس بعد از بررسی مجدد به حالت قبل باز می‌گردد.

رئیس اتحادیه موسسات و دانشگاه‌های غیرانتفاعی تصریح کرد: به گفته معاون وزیر علوم، نه تنها دستگاه‌های آموزشی هیچ مجوز جدیدی برای فعالیت نکرده‌اند بلکه این وزارتخانه اقدام به انحلال و لغو مجوز 50 مرکز غیردولتی کرده است ؛ این مراکز به دلیل فاصله داشتن از استانداردها و در راستای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی غیرفعال شدند.

آهون‌منش با اشاره به اینکه آیا امسال تکمیل ظرفیت وجود دارد یا خیر؟ گفت: طبق جلسات وزارت علوم امسال تکمیل ظرفیت وجود ندارد ولی در صورت لزوم تکمیل ظرفیت داده می‌شود؛ ما تقاضای خود را به معاونت آموزشی وزارت علوم ارسال کرده‌ایم چرا که  از طریق تکمیل ظرفیت با بررسی مدارک تعداد محدودی از ظرفیت دانشگاه تکمیل می‌شود، ولی متاسفانه معاونت آموزشی وزارت علوم  هنوز پاسخی در این زمینه ارائه نداده است.

انتهای پیام/

آخرین آمار از لغو مجوز موسسات غیر انتفاعی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجوز ۵۰ مرکز غیرانتفاعی متخلف لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..