تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از حرف تا عمل آقای وزیر برای اعلام زمان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی

خبری که به دلیل اهمیت برای جامعه جوان و جویای کار کشور بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد و بسیاری از مشمولان آن منتظر اخبار تکمیلی برای شرکت در این تکمیل ظرفیت بودند تا بتوانند برای ورود به حرفه معلمی اقدام کنند.

طبق گفته آقای وزیر سامانه تکمیل ظرفیت باید یکی دو روز بعد از اظهارات وی یعنی هفته گذشته باز می‌شد اما گویی این صحبت چندان پایه و اساس محکمی نداشت و مشمولان طرح همچنان در انتظار پاسخی قطعی هستند.

برای پیگیری موضوع و یافتن پاسخ اظهارات به ثمر نرسیده با آقای وزیر و مسئولان مربوطه ارتباط گرفتیم اما هر کدام از مراجع مربوطه اظهارات  متناقضی داشتندکه در نهایت پاسخی قطعی برای مخاطبان طرح به شمار نمی‌رفت.

اسفندیار چهاربند رئیس سابق مرکز نیروی انسانی درباره چند و چون این ماجرا، گفت: زمان بندی اجرای این تکمیل ظرفیت مشخص شده است که باید جزئیات آن را از نهادهای مربوطه همچون مسئول روابط عمومی یا کارشناس مربوطه جویا شویم البته باید این نکته را یادآور شد که هنوز این جدول زمان بندی به سازمان سنجش تحویل داده نشده است،

یک بام و دو هوای اعلام زمان فعالیت سامانه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی

علاوه بر اظهارات چهاربند رئیس سابق مرکز نیروی انسانی جزئیات اجرای تکمیل ظرفیت را  از دیگر مسئولان مربوطه هم جویا شدیم که یکی از آنها گفت: آقای وزیر درباره تکمیل ظرفیت صحبت کردند اما هنوز نمی‌توانیم زمان دقیق آن را اعلام کنیم چرا که اول باید سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز لازم را صادر کند، علاوه بر آن سازمان سنجش هم به لحاظ فنی اطلاعات را بررسی کند و این اطلاعات را به آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های اجرایی اعلام کند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه آزمون استخدامی ضوابط بسیار محکم‌تری از دیگر آزمون‌ها دارد بنابراین برای تکمیل ظرفیت آن نیازمند بررسی‌های بیشتری هستیم

 این موضوع را از دیگر مسئولان پیگیری کردیم و در نهایت به مدیرکل امور اداری و تشریفاتی آموزش و پرورش رسیدیم تا وی در این زمینه شفاف سازی کند اما پیگیری‌های این مسئول در نهایت به مرکز نیروی انسانی ختم شد که مرکز نیروی انسانی در جریان امور بوده و باید پاسخ لازم را بدهد.

این موضوع در حالی پیش می‌رود که ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: برای روشن شدن این قضیه باید موضوع را از مسئولان مربوطه در آموزش و پرورش جویا شویم.

همچنان پیگیر اظهارات آقای وزیر هستیم تا ببینیم پایه و بنیان این اظهارات در نهایت به واقعیت ختم می‌شود و آیا چنین گزاره‌ای برای جمعیت جویای کار از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش جامه عمل می‌پوشد یا خیر.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از حرف تا عمل آقای وزیر برای اعلام زمان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..