تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بندپی، سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از مرکزروابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی متن این حکم به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر انوشیروان محسنی بندپی 

ضمن تقاضای علو درجات برای ریاست فقید سازمان تامین اجتماعی جناب آقای دکتر سید تقی نوربخش ،  یار صدیقی که در حال انجام وظیفه ی خطیرش ، از میان ما رفت و به لقاء حق پیوست ، براساس اختیارات حاصله از  اساسنامه مصوب سازمان ، خصوصاً تبصره ذیل ماده ١٤ آن اساسنامه بموجب این حکم جنابعالی را که بحمدالله از صلاحیتهای علمی،مدیریتی  و تجربی والا برخوردارید به  سمت " سرپرستی سازمان تامین اجتماعی " منصوب می کنم . اطمینان دارم با حضور شما و همکاری همه اعضاء هیات مدیره ، روند خدمتگزاری سازمان تامین اجتماعی کشور همچنان و به لطف الهی با شتاب در خور وشایسته استمرار خواهد یافت. از خداوند متعال توفیق روز افزون حضرتعالی را در راه خدمت به ملت شریف کشور، نظام اسلامی و  دولت تدبیر وامید در ظل توجهات حضرت ولیعصر عج  مسئلت می‌نمایم».

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بندپی، سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..