تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکلیف سهمیه بندی بنزین فردا در مجلس مشخص می‌شود

اعضای کمیسیون انرژی و برنامه و بودجه مجلس به همراه جمعی از وزرای کابینه، دوشنبه ۲۸ آبان ماه در بهارستان برای تعیین تکلیف کارت سوخت نشست برگزار خواهند کرد.

فردا (دوشنبه) در نشستی با حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و وزرای نفت، امور اقتصادی و دارایی و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه، راهکارهای مدیریت سوخت بررسی خواهد شد و قرار است راهکارهای اجرایی برای این موضوع بررسی شود.

۲۹ مهر ماه امسال نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با موضوع کارت هوشمند سوخت و راهکارهای مقابله با قاچاق سوخت، با حضور برخی اعضای مرکز پژوهش‌های مجلس و انجمن نفت برگزار شد. در این نشست گزارشی درباره مصرف سوخت و کنترل آن و اقدام‌های گذشته همچون استفاده از کارت سوخت هوشمند ارائه شد؛ همچنین پیشنهادهایی درباره راهکارهای مهار مصرف بنزین در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

سهمیه بندی بنزین سوخت کارت سوخت

در ادامه این نشست و به منظور بررسی جامع‌تر راهکارهای مدیریت مصرف سوخت کشور، فردا نشست مشترکی با حضور اعضای کمیسیون انرژی و کمسیون برنامه و بودجه مجلس تشکیل می‌شود. احیای کارت سوخت و موضوع سهمیه‌بندی بنزین از محورهای اصلی این نشست خواهد بود.

اسدالله قره‌ خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس

 اسدالله قره‌خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در این زمینه گفت:‌

نشست مشترک کمیسیون انرژی و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با موضوع سوخت، فردا (دوشنبه، ۲۸ آبان‌ ماه) برگزار می‌شود. از وزرای نفت (بیژن زنگنه)، امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه در این نشست دعوت شده است تا درباره مدیریت مصرف سوخت تصمیم‌گیری کنیم. مقرر شده است که پیش از ارائه لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور درباره مدیریت مصرف سوخت، بررسی‌های جامعی انجام گیرد. در نشست فردا همچنین قرار است راهکارهایی برای جلوگیری از قاچاق بی‌رویه سوخت بررسی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکلیف سهمیه بندی بنزین فردا در مجلس مشخص می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..