تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی نوت 10 سامسونگ با نمایشگر ۶.۶۶ اینچی 4K معرفی می‌شود

یک منبع بی‌نام کره‌ای اعلام کرده است که گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ با نمایشگر بزرگ ۶.۶ اینچی و رزولوشن 4K در سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار عرضه خواهد شد. 

زمانی که گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی HD2 در سال ۲۰۰۹ میلادی با نمایشگر ۴.۳ اینچی معرفی شد، بسیاری از کاربران اعتقاد داشتند که دیگر محال است گوشی هوشمندی با ابعادی بزرگ‌تر به بازار عرضه شود. 

اما دیدیم که چند سال بعد، سامسونگ با معرفی گوشی هوشمند گلکسی نوت، مرز ابعاد نمایشگر ۵ اینچ را رد کرد و دستگاهی با نمایشگر ۵.۳ اینچی به بازار عرضه کرد.  معرفی شد. اپل نیز  آیفون XS مکس را با نمایشگر ۶.۵ اینچی معرفی و به بازار عرضه کرد. اگر گزارش‌های منتشرشده از سوی منبع کره‌ای صحت داشته باشد، انتظار می‌رود سال آینده‌ی میلادی شاهد عرضه‌ی گوشی‌های هوشمندی با نمایشگر بزرگ‌تر در بازار باشیم.

گلکسی نوت 9 سامسونگ / Samsung Galaxy Note 9

مقاله‌های مرتبط:

براساس اطلاعات منتشرشده از سوی یکی از منابع کره‌ای که نام خود را اعلام نکرده است، انتظار می‌رود گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ با نمایشگر ۶.۶ اینچی و رزولوشن 4K معرفی شود. پیشتر گفته شده بود که  است. هم‌چنین نسخه‌ی مخصوص بازار آمریکا از تراشه‌‌ی اسنپدراگون ۸۱۵۰ کوالکام بهره خواهد برد. پیشتر گفته شده بود که ۴۵ است. انتظار می‌رود که گلکسی نوت ۱۰ از اتصال به شبکه‌ی 5G پشتیبانی کند و به‌همراه ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی به بازار عرضه شود. باتوجه به اینکه سامسونگ گوشی هوشمند سری گلکسی نوت خود را در فصل سوم سال معرفی می‌کند، انتظار می‌رود که گلکسی نوت ۱۰ نیز در اواسط سال آینده‌ی میلادی در دسترس کاربران قرار گیرد. 

با وجودی که گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۶۶ اینچی، ابعاد بزرگی دارد، اما این نمایشگر بزرگترین صفحه نمایشی نخواهد بود که از سوی سامسونگ در سال آینده‌ی میلادی معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود گوشی هوشمند تاشدنی گلکسی F نیز درحالت بازشده، نمایشگری ۷.۳ اینچی داشته باشد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی نوت 10 سامسونگ با نمایشگر ۶.۶۶ اینچی 4K معرفی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..