تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور ٣٠٠ ناشر در نمایشگاه کتاب لرستان

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان در گشایش دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های کتاب در استان در طول پنج سال گذشته تداوم داشته که این نشان از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به موضوع فرهنگ و بویژه کتاب است.

او افزود: در این نمایشگاه ٣٠٠ ناشر شاخص کشوری و استانی حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود استقبال هم‌استانی‌ها از این رویداد همچون سال‌های گذشته چشم‌گیر و گسترده باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بیان کرد: کتاب دریچه‌ای به‌سوی نور است که انسان را از جهل و گمراهی می‌رهاند و مسیر تعالی و کمال الهی را هموار می‌سازد.

او گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر موضوع کتاب، توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی باید در برنامه فرهنگی کلیه  دستگاه‌های دولتی، ارگان‌ها و نهادها قرار گیرد تا سرانه مطالعه در کشور افزایش یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان از ٢٦ آبان‌ماه تا یکم آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی خرم‌آباد دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ١٤ تا ٢١ از این نمایشگاه بازدید کنند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور ٣٠٠ ناشر در نمایشگاه کتاب لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..