تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور جدیدترین محصول آنر در تبلیغ تلویزیونی +تصاویر

حضور جدیدترین محصول آنر در تبلیغ تلویزیونی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت چینی هواوی برندی با عنوان آنر که به انگلیسی به معنی افتخار است را در سال 2013 تاسیس کرد. هواوی در این برند قصد دارد که گوشی‌های خوب و پرچمدار را با قیمت مناسب تولید و عرضه کند و در نتیجه بتواند بازار آنلاین را تصاحب کند. 

Honor 10 Lite هفته آینده وارد دنیای گوشی‌ها می‌شود. ما در این مدت تقریبا همه مشخصات آن را می‌دانیم. در اولین تیزرهایی که توسط شرکت Weibo منتشر شده، شاهد آن بودیم که پشت این گوشی به شکل گرادیان است. به لطف یک تبلیغ تلویزیونی که پخش شده است، الان ما می دانیم که این تلفن هوشمند در زندگی واقعی دقیقا چه شکلی خواهد بود.

جای دوربین و اسکنر اثر انگشت شبیه آن چه که در سری 8X Honor دیده می‌شود، است. با داشتن لبه‌های گرد این گوشی نسبت به مدل‌های دیگر راحت‌تر در دست جای می‌گیرد. شما می‌توانید مشاهده کنید که Honor 10 Lite هیچ نوشته‌ای در پشت خود ندارد ( نه Honor و هیچ نام کاربری AI Camera). این باعث تعجب بسیاری شده است. باید دید که آیا این آنر تصمیم گرفته است نام تجاری خود پشت این گوشی حک نکند یا این تلفن‌ همراه تنها یک نمونه اولیه است و برای عرضه در بازار حتما نام تجاری شرکت سازنده‌اش روی آن حک می‌شود.

حضور جدیدترین محصول آنر در تبلیغ تلویزیونی +تصاویر

در تیزر تبلیغاتی که به تازگی پخش شده است رنگ جدیدی رونمایی شده است. این رنگ جدید گرادیان آبی-سفید است.در ضمن این تلفن دارای یک رنگ قرمز نیز هست.

حضور جدیدترین محصول آنر در تبلیغ تلویزیونی +تصاویر

این دستگاه 6.21 اینچی در تاریخ 21 نوامبر در پکن، چین رونمایی خواهد شد، و این زمانی است که ما انتظار داریم از آخرین ویژگی‌های این گوشی پرده برداشته شود. ویژگی‌هایی مانند حافظه، قیمت و چند مورد دیگر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور جدیدترین محصول آنر در تبلیغ تلویزیونی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..