تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپ استور اپلیکیشن تامبلر را از این مارکت حذف کرد

اپ استور اپلیکیشن تامبلر را از این مارکت حذف کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اجتماعی تامبلر برنامه‌ای برای میکروبلاگینگ و به اشتراک گذاشتن پست‌های مختلف است. دیده شده که اپلیکیشن این شبکه اجتماعی از اپ استور اپل حذف شده است. روز جمعه در سایت تامبلر پستی درباره مشکلی گذاشته شده بود که کاربران با اپلیکیشن این شبکه اجتماعی دارند، صحبت می‌کرد و اعلام می‌کرد که امیدوار است این اپلیکیشن را دوباره به راه بیندازد. خبرها هنوز مبنی بر این است که این کمپانی هنوز روی مشکل خود کار می‌کند.

هنوز به طور کامل مشخص نیست که تامبلر خود اپلیکیشن را از اپ استور حذف کرده یا اینکه این اپلیکیشن توسط اپل حذف شده است اما بسیاری از افراد حدس می‌زنند که محتوای نا مناسبی در این شبکه به اشتراک گذاشته شده‌اند و مسئولان اپل مجبور به حذف اپلیکیشن از اپ استور شده‌اند. بر اساس گزارش سایت PiunikaWeb، اعضای تامبلر که با آن از طریق اپلیکیشن iOS کار می‌کردند، قادر نبودند که که با حالت امنیتی (Safe Mode) خاموش به جستجو بپردازند. کسانی که این برنامه را به امید دوباره نصب کردن آن از موبایل خود حذف کردند متوجه شدند که این برنامه دیگر در اپ استور وجود ندارد. برخی کاربران iOS که به صفحه خریدهای خود در اپ استور رفته بودند توانستند دوباره این اپلیکیشن را روی آیفون یا آیپد خود نصب کنند.

تامبلر در بیانیه‌ای عنوان کرد: ما در حال حل کردن مشکلی هستیم که با اپلیکیشن iOS به وجود آمده است و امیدواریم این مشکل به زودی حل شود و برنامه دوباره به راه‌اندازی شود. ازشما به خاطر صبرتان در این مدت متشکریم و زمانی که مشکل حل شود به اطلاع شما می‌رسانیم.

گفتنی است پیش از این، در ماه فوریه امسال اپل اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام را به دلیل دریافت شکایت‌های زیاد درباره محتوای نا مناسب در آن از اپ استور حذف کرد. حذف اپلیکیشن تامبلر از اپ استور برنامه اندروید این شبکه اجتماعی را تحت تأثیر قرار نداده است و هنوز در پلی استور گوگل وجود دارد.

بیشتر بخوانید: ابزار مدیریت زمان به اینستاگرام اضافه شد

انتهای پیام/

تامبلر از اپ استور اپل حذف شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپ استور اپلیکیشن تامبلر را از این مارکت حذف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..