تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حامد همایون فعالیتش را از سر می‌گیرد/ برگزاری کنسرت با بلیت‌های ارزان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رجب‌پور تهیه کننده و مدیربرنامه‌های حامد همایون ضمن اعلام آغاز فصل جدید فعالیت های این خواننده پاپ از برگزاری چند کنسرت و انتشار دومین آلبوم رسمی او در زمستان امسال خبر داد.

رجب‌پور درباره فعالیت های جدید این خواننده پاپ اینطور توضیح داد: همان طور که طرفداران و مخاطبان آثار حامد همایون می‌دانند، او بیش از ۹ ماه است که در هیچ اجرای زنده‌ای حضور ندارد. دلیل این کم کاری نیز به خواست من بوده که ریشه در دلایل مختلفی دارد.

او بیان کرد: ما در این مدت تقاضاهای بسیاری از برگزارکنندگان کنسرت‌ها داشتیم اما من در این مدت احساس می‌کردم حال جامعه خوب نیست و نمی‌توان آن طور که باید برای برگزاری یک کنسرت با نشاط که حال مخاطبان را خوب کند، اقدامی انجام داد. اما در این مدت پس از پژوهش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در این زمینه داشتم تصمیم گرفتیم تا بعد از ۹ ماه برای حضور دوباره حامد همایون در اجراهای زنده، تولید تک آهنگ و انتشار آلبوم جدید اقدامات لازم را انجام دهیم. هرچند می‌دانم هم اکنون نیز خیلی از مسائل موافق میل مردم نیست اما ما امیدواریم با تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌های خوبی که در این زمینه انجام دادیم، شرایط خوبی را برای یک بازگشت تاثیرگذار فراهم کنیم. 

رجب‌پور اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در ماه‌های آبان و آذر سه قطعه «پرسه»، «خلسه» و «زلزله» در پروسه‌های زمانی مختلف در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. این سه قطعه از جمله آثاری هستند که با کارهای قبلی حامد همایون تفاوت‌های زیادی دارد و فکر می‌کنم می‌تواند مورد توجه طرفداران این خواننده قرار بگیرد.

او در ادامه گفت: ما از نیمه آذرماه نیز کنسرت های این خواننده را از آبادان و شیراز آغاز کرده و پس از برگزاری چند برنامه در شهرستان های مختلف اواخر آذر ماه کنسرت هایی را در تهران برپا خواهیم کرد. ما در این چارچوب تغییرات اساسی را اعمال کردیم که به طور حتم اولین نمود آن در کنسرت ها خواهد بود به طوری که تماشاگران در اجراهای زنده شاهد ارائه قطعات جدید با شکلی متفاوت خواهند بود. البته قطعات قدیمی نیز برای طرفداران اجرا می شود اما نحوه تنظیم این قطعات نیز به شکلی خواهد بود که مخاطبان شاهد اجراهای متفاوتی خواهند بود. 

رجب پور همچنین درباره چگونگی برگزاری کنسرت های حامد همایون بیان کرد: با وجود اینکه هزینه فراهم کردن تجهیزات و امکانات برگزاری کنسرت‌ها به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده اما ما تصمیم داریم تا حد ممکن فضایی را فراهم کنیم که مخاطبان هزینه کمتری را برای حضور در کنسرت‌ها پرداخت کنند. بنابراین برای برگزاری کنسرت حامد همایون در تهران قیمت بلیت‌ها کاهش پیدا کرده و در شهرستان‌ها نیز علاوه بر ارتقا امکانات و تجهیزات برگزاری کنسرت اعم از نورپردازی، تصویر و صدابرداری شرایطی را برای برگزارکنندکان فراهم کرده‌ایم که هزینه‌های آن‌ها نیز کاهش پیدا کند. این درحالی است که برگزاری کنسرت در شهرستان‌هایی که پیش از این نتوانستیم در آنجا برنامه اجرا کنیم از اولویت‌ها و برنامه‌هایی است که در فصل جدید فعالیت‌های حامد همایون به آن توجه ویژه داریم. 

این تهیه‌کننده در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره آلبوم جدید حامد همایون نیز توضیح داد: ما مجموعا ۱۰ قطعه جدید داریم که در این آثار علاوه بر استفاده از شاعران، آهنگسازان و تنظیم‌کنندگان جدید فضایی را به مخاطب معرفی کرده‌ایم. البته ما غیر از آن سه قطعه‌ای که اشاره کردم، به زودی یک موزیک ویدئو جدید نیز منتشر می‌کنیم و پس از آن نیز در دی ماه نسبت به انتشار دومین آلبوم رسمی حامد همایون اقدام خواهیم کرد که جزییات آن به زودی اعلام می‌شود.

۲۴۱۲۴۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حامد همایون فعالیتش را از سر می‌گیرد/ برگزاری کنسرت با بلیت‌های ارزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..