تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات ده‌ها نفر در آتش‌سوزی ساختمان در حال ساخت در خیابان ولی‌عصر(عج)

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان ولی‌عصر(عج) درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 23:25 شب گذشته آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان ولی‌عصر، خیابان فیاضی به سامانه 125 اعلام شد که با توجه به کثرت تماس‌های شهروندان، آتش‌نشانان 6 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه خودروی تنفسی و پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی ساختمان 7 طبقه در حال ساخت اداری ـ تجاری با 7 طبقه زیرزمین بود؛ در طبقه منفی 3 فضایی به وسعت بیش از 200 متر به انبار مصالح ساختمانی تبدیل شده و مقدار زیادی یونولیت، لوله پولیکا و سایر مواد پلاستیکی در آن قرار داشت، دچار حریق شده و کاملا شعله‌ور بود.

وی با بیان اینکه دود بسیار غلیظی تمام طبقات را فرا گرفته بود، خاطرنشان کرد: در طبقه منفی 6 (محل اسکان کارگران) ده‌ها نفر از کارگران مشغول استراحت بوده و در وضعیت بسیار خطرناکی محبوس شده بودند.

ملکی با اشاره به بالا بودن شدت حرارت و دود در این حادثه متذکر شد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش با استفاده از دستگاه‌های تنفسی از حجم دود و حرارت عبور کرده، خود را به محل اسکان کارگران رسانده و مشغول تخلیه کارگران شدند.

وی تصریح کرد: ده‌ها نفر از کارگران (حدود 50 نفر) با احتیاط کامل از محل حادثه خارج شدند و اگر در این کار تأخیر صورت می‌گرفت وضع وخیم‌تر می‌شد؛ خوشبختانه تمامی کارگران زنده بودند و فقط دو نفر از آنها دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به مصدومیت یکی از آتش‌نشانان در این حادثه گفت: در نهایت آتش خاموش شد و در ساعت 4:15 عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات ده‌ها نفر در آتش‌سوزی ساختمان در حال ساخت در خیابان ولی‌عصر(عج)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..