تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از نیروگاه خورشید شهید حججی در مشهد

رونمایی از نیروگاه خورشیدی در مجموعه موقوفه عبدالله رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در مراسم افتتاح رسمی نیروگاه خورشیدی ۱۲۰ کیلوواتی موقوفه عبدالله رضوی با گرامیداشت دهه‌ی وقف گفت: تاسیس این پروژه علمی کار بسیار موفق آمیزی بوده است که با توجه به آفتاب زیاد ایران امیدواریم که این پروژه‌های علمی درکشور توسعه یابد و باعث کاهش مصرف انرژی گردد.


وی درباره‌ی برنامه‌های اوقاف افزود: امیدواریم که برنامه‌های اوقاف در زمینه موقوفات افزایش پیدا کند و سازمان امور خیریه باید نسبت به وقف توجه بیشتری داشته باشد و نظارت دقیق تری را انجام دهد.


 رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت  در زمینه وقف علمی تصریح کرد: ما با معاونت محترم فناوری علمی جلسه‌ای مبنی بر توسعه صندوق مشترک داشتیم تا بتوانیم که از پروژه‌های علمی کشور و اختراعات حمایت کنیم.


مشهد با مصرف ۱۵۳۸ مگابایت بالاترین مقام مصرف انرژی در کشور


اسماعیلی مهندس ناظر پروژه نیروگاه خورشیدی مجموعه موقوفه عبدالله رضوی در این همایش گفت: پیک مصرف انرژی در شهر مشهد ۱۵۳۸ مگابایت است که ما درکشور مقام اول را داریم.


وی در ارتباط مزایا‌های این نیروگاه خورشیدی افزود: هر یک کیلو وات انرژی الکتریکی ۷۰۰ کربن تولید می‌کند وباعث آلودگی هوا می‌شود و اکنون جهان به این نتیجه رسیده است که استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی هم مقرون به صرفه‌تر است و هم تاثیرات زیادی در کاهش آلودگی هوا دارد.


اسماعیلی تصریح کرد: نیروگاه خورشیدی ۱۲۰ کیلو وات شهر مشهد با استفاده از تولیدات داخلی ساخته شده که سالانه ۱۸۰ کیلو وات برق تولید می‌کند؛ و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

یوسفی مدیر موقوفه عبدالله رضوی درباره این مجموعه گفت: تمام کار‌های این مجموعه عام المنفعه می‌باشد.


وی درمورد اقدامات این سازمان افزود: در مدرسه موقوفه عبدالله رضوی ۱۷۰۰ دانش آموز یتیم در حال تحصیل می‌باشند و همچنین این مدرسه در سال ۱۳۹۳ در طرح تعالی مدیریت کیفیت رتبه اول را به دست آورد و همچنین درمان مردم به صورت رایگان و اجرای طرح اطعام در محرم سایر برنامه‌های این مجموعه موقوفه است.


در آخر این مراسم رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از بیمارستان و سایر قسمت‌های مجموعه موقوفه عبدالله رضوی بازدید کرد.


انتهای پیام //ن. ط




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از نیروگاه خورشید شهید حججی در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..