تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان فصل صید میگو از مزارع پرورش میگوی گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، محرابی مدیر کل دامپزشکی استان گلستان از صید کامل مزارع پرورش میگوی سایت گمیشان گفت: امسال از سایت میگوی گمیشان با سطح مساحت ۸۳۰ هکتار و حدود ۵۰ مزرعه پرورش میگو، حدود ۲  هزار و ۹۰۰ تن میگو برداشت و به مراکز فرآوری استان منتقل شد.

وی گفت:کنترل ورود پست لارو به مزارع، بکارگیری مسئول فنی و بهداشتی در مراکز مذکور، نظارت بر آماده سازی استخر‌ها، ذخیره سازی مناسب پست لارو‌ها در سایت نمونه برداری در طول دوره پرورش، اقداماتی بود که در طول دوره پرورش انجام گرفته است.

محرابی افزود: تاکنون موردی از بروز بیماری‌های شایع میگو در سایت گمیشان دیده نشده است و تمام تلاش های صورت گرفته از جانب اداره کل شیلات و دامپزشکی استان بر اینست که شرایطی ایجاد شود تا از حداکثر توان سایت برای پرورش استفاده مفید شود.


سایت میگوی گمیشان با مساحت ۴ هزار هکتار در فاصله ۱۷ کیلومتری شمال شهرستان گمیشان و جنوب شرقی دریای خزر در استان گلستان واقع شده است.


انتهای پیام/م

فصل صید میگو از مزارع پرورش میگوی گلستان پایان یافت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان فصل صید میگو از مزارع پرورش میگوی گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..