تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کردستان با اقتدار برسکوی قهرمانی کونگ فو جوانان کشور ایستاد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت‌های کونگ فو نیمه آزاد قهرمانی جوانان کشور از روز پنجشنبه ۲۴ آبان ماه به میزبانی سمنان آغاز شد و در شامگاه روز جمعه ۲۵ آبان ماه با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، ۲۷۰ کونگ فوکار جوان در قالب ۲۷ تیم به نمایندگی از استان‌های سراسر کشور در این رقابت‌ها شرکت کردند و به مدت دو روز در اوزان مختلف با هم به مبارزه پرداختند.

کردستان با ۱۰ رزمی کار در این مسابقات حضور یافت و موفق شد با کسب پنج نشان رنگارنگ بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌های کونگ فو نیمه آزاد تکیه بزند.

در نتایج انفرادی مهران الوندی و محمدقادری کونگ فوکاران کردستانی با غلبه بر تمامی حریفان خود نشان طلا را برگردن انداختند و هیوا علیپور و مبین رحیمی نیز توانست جایگاه دوم را کسب کنند و نقره گرفتند.

همچنین محمد التونی دیگر رزمی کار کردستانی در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار گرفت و صاحب نشان برنز شد.

در نتایج تیمی، تیم کردستان با کسب دو نشان طلا، دو نقره و یک برنز با اقتدار بر سکوی قهرمانی قرار گرفت و تیم‌های البرز و تهران نیز عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است، محمد باستانی مربیگری و کاوه قادری سرپرستی تیم کردستان را در این رقابت‌ها بر عهده داشتند.

انتهای پیام/م

درخشش تیم کردستان در رقابت‌های کونگ فو نیمه آزاد قهرمانی جوانان کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کردستان با اقتدار برسکوی قهرمانی کونگ فو جوانان کشور ایستاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..