تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارق ۲۸ فقره سرقت لوازم خودرو در سنندج دستگیر شد

سارق ۲۸ فقره سرقت لوازم خودرو در سنندج دستگیر شد به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود خرم نیا گفت: در پی افزایش وقوع سرقت محتویات داخل خودرو در سنندج، ماموران انتظامی با تشکیل تیم ویژه تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با تحت مراقبت قرار دادن سارقان شناسنامه دار و دارای سوابق متعدد سرقت، ماموران انتظامی طی یک عملیات موفق به شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو شدند.

سردار خرم نیا اضافه کرد: متهم حین سرقت باطری یک دستگاه خودرو دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: متهم در تحقیقات به عمل آمده با ارائه شواهد و مستندات قانونی از سوی ماموران به ۲۸ فقره سرقت باطری و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

سردار خرم نیا تاکید کرد: در همین راستا پرونده‌ای تشکیل و متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/م

دستگیری سارق ۲۸ فقره سرقت لوازم خودرو در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارق ۲۸ فقره سرقت لوازم خودرو در سنندج دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..