تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دومین گردهمایی بزرگ یاوران حضرت خدیجه(س) در قم

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوانازقم،موسسه حضرت خدیجه(س) به همت شرکت سینمایی پازل قم مراسم جشن سالگرد ازدواج پیامبر اسلام و حضرت خدیجه(س) را شامگاه شنبه با عنوان دومین گردهمایی یاوران ام المومنین، حضرت خدیجه(س) با حضور و استقبال گسترده خانواده‌های قمی برگزار کرد.

نمایشگاه دائمی قم محل برگزاری این جشن مملو از جمعیت بود و برخی از خانواده‌ها به دلیل تکمیل ظرفیت سالن، پشت درب‌ها ماندند.

حجت الاسلام فرحزاد در این جشن دقایقی به ایراد سخن پرداخت و از فضایل و جایگاه والای همسر پیامبر اسلام(ص) گفت و اعلام کرد به هر خانواده‌ای که نام «خدیجه» را برای فرزند دختر خود انتخاب کند، یک پلاک طلای به عنوان هدیه اهدا می‌شود.

صابر خراسانی از شاعران آیینی کشور و مهران غفوریان بازیگر مطرح تلویزیون و سینما از جمله مهمانان مراسم بودند که به اجرای برنامه پرداختند.

«جناب خان» که عروسک دوست داشتنی این سال‌های ایرانی‌ها به شمار می‌رود نیز در جمع خانواده‌های قمی حاضر شد و به اجرای برنامه پرداخت.

شوخی با بچه محله‌های قدیمی قم تا تکرار تکه کلام‌های قمی‌ها و تمیجد کار آق جواد شکسته بند از جمله شوخی‌های جناب خان با مردم قم در این مراسم بود.

مجید صفری تهیه کننده این برنامه نیز از حضور گسترده مردم در این جشن خانوادگی تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با حمایت‌های مسئولان استانی بتوانیم این گونه برنامه‌ها را در اعیاد مختلف اسلامی برگزار کنیم.

انتهای پیام/ح

دومین گردهمایی بزرگ یاوران حضرت خدیجه(س) در قم برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دومین گردهمایی بزرگ یاوران حضرت خدیجه(س) در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..