تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیوه زندگانی اهل بیت(ع)را باید الگوی زندگی قرار دهیم

شیوه زندگانی اهل بیت(ع) باید به عنوان سبک زندگی قرار دهیمبه گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه  با اشاره به فرارسیدن سال روز ازدواج پیامبر (ص) وحضرت خدیجه (س)گفت:شیوه زندگی پیامبر (ص) و اهل‌بیت (ع) در همه زمینه‌ها جنبه الگویی دارد و یکی از جنبه‌های الگویی زندگی اهل‌بیت (ع) موضوع ازدواج است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه عنوان کرد: پدران و مادران در فضایی قرار گرفتند که برای رسیدن دختر و پسر به یکدیگر شرایطی را مطرح می‌کنند که این شرایط با آموزه‌های دینی و اسلامی منافات دارد.

وی اضافه کرد: متأسفانه جامعه امروز دچار مشکلاتی شده است و چشم هم‌چشمی‌ها و اضافه شدن تشریفات در زندگی، نسل جوان را از رسیدن به ازدواج دور کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم الگو گیری از سیره اهل‌بیت (ع) در زمینهٔ ازدواج بیان کرد: هنگامی‌که به ازدواج پیامبر (ص) نگاه می‌کنیم ازدواج ساده و بی‌آلایشی بوده و همچنین ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) نیز بسیار ساده برگزارشده است.

امام‌جمعه قم با اشاره به تبعات بی‌توجهی به سیره معصومین ادامه داد: هرچه فاصله ما از سیره اهل‌بیت (ع) بیشتر شود روحیه‌های اخلاقی و جنبه‌های دینی از زندگی ما رخت برمی‌بندد، متأسفانه جامعه از جاهایی الگو گیری می‌کند که کوچک‌ترین ارتباطی با آموزه‌های دینی ندارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اشاره کرد: شیوه‌های زندگانی اهل‌بیت (ع) را باید به‌عنوان سبک زندگی خود قرار داده و رفتار آن‌ها را به‌عنوان الگوی خود قرار دهیم.

آیت الله حسینی بوشهری  یادآورشد: الگو قرار دادن پیامبر (ص) و امیرالمؤمنین (ع) و اهل‌بیت (ع) یعنی در گفتار و رفتار خود افرادی باشیم که از آن‌ها تبعیت می‌کند، شیعه بودن یعنی پیروی در سبک و برنامه‌های زندگی اهل‌بیت (ع) و در مسیر آن‌ها گام برداریم.

انتهای پیام/ح

تشریفات در زندگی، نسل جوان را از رسیدن به ازدواج دور کرده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیوه زندگانی اهل بیت(ع)را باید الگوی زندگی قرار دهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..