تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای ۷۲ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در پلدشت/ تجمع بزرگ بسیجیان در ۵ آذر برگزار می شود

ساعت: 10:27 منتشر شده در مورخ: 1397/08/27 شناسه خبر: 1429336

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: همزمان با هفته بسیج ۷۲ عنوان برنامه در این شهرستان به اجرا در می آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرهنگ پاسدار مقصود داوری در نشست خبری هفته بسیج که صبح امروز در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت برگزار شد با تبریک هفته بسیج گفت: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» از ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذرماه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، بسیج عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.

وی اظهار کرد: برنامه های این هفته در زمینه های ورزشی، فرهنگی، هنری، دینی، خدمات رسانی، جهادی برگزار می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: دیدار با امام جمعه و خانواده شهداء، غبارروبی مزار شهداء، ویزیت رایگان، جشنواره بازی های بومی و محلی، مسابقات ورزشی، کتاب و کتابخوانی، نشست های روشنگری تنها گوشه ای از برنامه های هفته بسیج در شهرستان است.

به گفته وی در آخرین روز از هفته بسیج تجمع بزرگ بسیجیان در پلدشت برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای ۷۲ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در پلدشت/ تجمع بزرگ بسیجیان در ۵ آذر برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..