تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۸۵ درصد مصوبات سفر قبلی ریاست جمهوری محقق نشده است

ساعت: 10:20 منتشر شده در مورخ: 1397/08/27 شناسه خبر: 1429332

حضرت پور از محقق نشدن ۸۵ درصد مصوبات سفر قبلی ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا روح الله حضرت پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: انتظار عمل خاص و اجرایی شدن برنامه جدیدی از سفر ریاست جمهوری نباید داشت.

وی، افزود: حضور در شورای اداری، افتتاح راه آهن، افتتاح بیمارستان خوی و دیدار با مردم خوی از جمله برنامه های اجرایی سفر ریاست جمهوری است که مورد خاصی در این سفر مشاهده نمی شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با حضور تمام نمایندگان استان هر کدام در حوزه کاری خود مطالبات شهر و حوزه خود را بیان کردند که حدود ۶۰ مورد از مطالبات مردم ارومیه اعم از دریاچه ارومیه، کشاورزی، قطار سریع و السیر، اتصال راه آهن به شبکه بین المللی و چندین مورد دیگر از سوی هر ۳ نماینده بیان شد.

وی، بیان داشت: با توجه به اینکه ۸۵ درصد مصوبات سفر قبلی ریاست جمهوری محقق نشده است انتظار تحقق مصوبات جدید ریاست جمهور را نداریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۸۵ درصد مصوبات سفر قبلی ریاست جمهوری محقق نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..