تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب ۷ دفتر پیشخوان دولت برای اجرای طرح سیماک در جویبار

ساعت: 11:24 منتشر شده در مورخ: 1397/08/27 شناسه خبر: 1429318

مدیر اجرایی طرح سیماک در مازندران اعلام کرد؛

مدیر اجرایی طرح سیماک در استان مازندران گفت: طرح سیماک (مدیریت یکپارچه املاک و اماکن) در شهرستان جویبار اجرایی می‌شود که هفت دفتر پیشخوان دولت در این شهرستان برای طرح سیماک انتخاب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا عظیمی طی گفت‌وگویی با خبرنگار ما در شهرستان جویبار از اجرایی شدن این طرح در این شهرستان خبر داد و گفت: این سامانه به لحاظ ماهیت، یک زیرساخت نرم‌افزاری برای مدیریت یکپارچه املاک و اماکن است که علاوه بر امکان ایجاد پایگاه متمرکز املاک و اماکن، قادر است تراکنش‌ها و فرایندهای کاری و اداری مربوط به امور املاک و اماکن را، در میان دستگاه‌های اجرای ذیربط، الکترونیکی کند.

وی با بیان اینکه مازندران بعد از ۳ استان کرمان، البرز و گیلان چهارمین استان پیشرو در اجرای طرح سیماک است اظهار کرد: بیش از ۲ هزارو ۲۰۰ دهیاری، تمام دفاتر پیشخوان و دفاتر پستی و ۲۸ دستگاه اجرایی مرتبط مازندران جهت تحقق دولت الکترونیک در طرح سیماک با یکدیگر شبکه خواهند شد.

مدیر اجرایی طرح سیماک در مازندران تأکید کرد: این پروژه یکی از مهم‌ترین کارهایی است که با اجرای آن هر فعل وانفعالات مکانی در سطح شهر و روستا می‌بایستی از طریق سامانه سیماک انجام شود که در استان مازندران در چهار شهرستان جویبار، قائم‌شهر، سیمرغ و فریدونکنار آغاز خواهد شد.

عظیمی افزود: در شهرستان جویبار هفت دفتر پیشخوان دولت برای طرح سیماک انتخاب شدند.

عظیمی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این سامانه برای دریافت استعلام در رابطه با خرید و فروش ملک و املاک با مراجعه به سیستم سیماک دیگر نیازی به مراجعه به 28 مرجع که می‌بایست از آن‌ها استعلام گرفته شود نیست و همچنین با اجرای این طرح موجب جلوگیری از بسیاری از تخلفات می‌شود.

وی افزود: از این پس هر ملک با یک شناسنامه واحد یا کد یکتا شناخته می‌شود.

مدیر اجرایی طرح سیماک در مازندران تصریح کرد: برای اسناد غیر ثبتی حتماً باید به تأیید مراکز رسمی مانند دهیاران یا شوراهای روستایی و شهری و ثبت و اسناد برسد.

عظیمی گفت: با کمک فرمانداری و بخشداری‌ها و همچنین دهیاران می‌توان این پروژه را با موفقیت پشت‌سر گذاشت.

وی در پایان از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کاربران دفاتر پیشخوان برای آموزش سامانه سیماک از امروز یکشنبه به مدت دو هفته خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب ۷ دفتر پیشخوان دولت برای اجرای طرح سیماک در جویبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..