تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی گالیکش برای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ

ساعت: 11:06 منتشر شده در مورخ: 1397/08/27 شناسه خبر: 1429325

شهردار گالیکش گفت: برنامه‌ریزی اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ با حضور مسئول آموزشی - پژوهشی و کارشناسان سازمان پسماند گلستان در محل دفتر شهردار گالیکش برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ رمضانعلی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در ادامه اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ در 80 شهر و روستای استان، جلسه توجیهی در شهرداری گالیکش با حضور شهردار و کارشناسان سازمان مدیریت پسماند برگزار شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این شهرداری اجرای هرچه بهتر طرح تفکیک زباله در گالیکش است.

خسروی گفت: فرهنگ‌سازی زباله می‌بایست از سنین پایین و از مدارس انجام شود.

به گفته وی امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر در جهت رفع مشکلات به شرایط خوبی برسیم و در حفظ محیط‌زیست و آلودگی‌های ناشی از آن به اهداف از پیش تعیین‌شده برسیم.

شهردار گالیکش تصریح کرد: گالیکش هم آمادگی خود را جهت اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ اعلام می‌کند.

رشیدی نیز مسئول آموزشی - پژوهشی سازمان پسماند گلستان در این جلسه مراحل اجرای طرح را تشریح کردند.

گفتنی است، این جلسه در گام نخست برنامه زمان‌بندی اجرا و آموزش طرح تفکیک زباله از مبدأ را بررسی مصوب کرد. در ادامه موضوعاتی نظیر هماهنگی‌های لازم در راستای اجرای بهینه طرح تفکیک، آموزش آموزشگران، تهیه کد خانوار و اقلام آموزشی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش " نیلکوه " در حال حاضر جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهر گالیکش به‌صورت سنتی و با 3 دستگاه وسیله نقلیه خاور، نیسان و کامیون مجهز جمع‌آوری زباله با مشارکت بیش از 20 نیروی کارگری انجام می‌شود.

زباله‌های جمع‌آوری‌شده به‌صورت روزانه توسط خودروهای مخصوص حمل زباله به سایت زباله آزادشهر منتقل می‌شود.

شایان‌ذکر است؛ 19 اردیبهشت‌ماه 1394با حضور علی‌اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان طرح عمومی تفکیک زباله از مبدأ در گالیکش به‌عنوان سومین شهر استان گلستان پس از شهرهای گرگان و گنبد افتتاح‌شده بود اما با موفقیت روبرو نشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی گالیکش برای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..