تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه‌شنبه؛ آغاز زمان ثبت نام دکتری ۹۸

سه‌شنبه آغاز ثبت نام آزمون دکترای نیمه متمرکز ۹۸حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال 98 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه آزاد، پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی، پردیس‌های خودگردان و نوبت شبانه از روز سه‌شنبه 6 آذر ماه 97 از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز و در روز دوشنبه 12 همین ماه به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: با توجه به ضوابط هر داوطلب بر اساس علایق خود فقط در یک کدرشته‌ امتحانی متناسب با رشته تحصیلی کارشناسی ارشد حق ثبت نام و شرکت در آزمون را دارد لذا داوطلبان ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه‌ راهنمای ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز که همزمان با شروع ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد نسبت به انجام انتخاب رشته اقدام کنند.

توکلی تأکید کرد: اطلاعات تکمیلی برای ثبت نام در دوره دکتری نیمه متمرکز دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال 98 از روز شنبه 3 آذر 97 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان ضرورت دارد در صورت واجد شرایط بودن در مدت تعیین شده از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به تکمیل تقاضانامه‌ اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده کارت شرکت و برگه راهنمای آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال 98 از روز سه‌شنبه 30 بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و همه داوطلبان تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 2 اسفند 97 مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنما اقدام کنند.

وی گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز در روز جمعه 3 اسفند 97 در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت نام آزمون دکترای ۹۸



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه‌شنبه؛ آغاز زمان ثبت نام دکتری ۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..