تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانیال خیرخواه و سهیل مستجابیان؛ سلاطین دابسمش ایران!

۷۹۸۰۶۶

۹۱۶ بازدید

روزنامه هفت صبح: دوران جدید دابسمش‌ها فرا رسیده است. دورانی که خیلی وقت بود منتظر بودیم تا لودگی‌ها و بی‌مزه بازی‌های اینستاگرامی تمام شود و مقداری هنر نیز چاشنی کارشان شود.

آن موج بالاخره به پایان رسید و حالا با موج جدیدی روبه رو هستیم که علاوه بر تحصیل و فعالیت در رشته‌های هنری، تلاش می‌کنند این فضا را به دابسمش‌های خود بیاورند تا از نظر حرفه‌ای به استاندارد‌های جهانی نزدیک شوند.

شاید از ترکیب «استاندارد جهانی» برای دابسمش خنده تان بگیرد، اما واقعیت این است این پدیده به یک هنر شناخته شده در سطح جهانی تبدیل شده که چارچوب‌های اصولی پیدا کرده و پول‌های کلانی نیز برای آن صرف می‌شود.

درست است که فعلا خیلی با آن‌ها فاصله داریم، اما در چند وقت اخیر پدیده‌هایی ظهور کرده اند که کمی امیدوارمان می‌کنند.

پدیده‌هایی که صورت و بدن خود را می‌شناسند و با اتفاقات و پدیده‌های روز آشنا هستند. «دانیال خیرخواه» که در روز‌های گذشته ناگهان به صدر دابسمش‌ها آمد و «سهیل مستجابیان» نیز هر روز کیفیت کار خود را بهتر از قبل می‌کند و همچنان با فاصله در صدر قرار دارد.

هوشمندی دانیال

«دانیال خیرخواه» هنوز در اول راه چهره شدن قرار دارد، اما نگاه تیز و هوشمندانه او نشان می‌دهد که خیلی زود به سلبریتی تبدیل خواهد شد.

در ۴۸ ساعت گذشته حدود ۱۱۰ هزار فالوئر جدید گرفته است. او تلاش می‌کند از روی دابسمش‌های حرفه‌ای و مشهور دنیا دابسمش بسازد و آن را در صفحه‌اش قرار می‌دهد.

«لوسیانو روسو Luciano Rosso» یکی از دابسمش باز‌های محبوب ایتالیایی به شمار می‌رود که ابعاد جهانی پیدا کرده و تمام کارهایش به سرعت پخش می‌شود.

دانیال نیز از دابسمش‌های او الگوبرداری می‌کند که انصافا برخی کارهایش از خود روسو نیز بهتر از آب در آمده!

تب جدید دابسمش در ایران

دانیال توانایی عجیب بر کنترل میمیک صورت، چشمان و گردن خود دارد که نشان دهنده شم قوی او در اجرا و تئاتر است. شما می‌توانید ساعت‌ها به حرکات صورت دانیال خیرخواه خیره شوید و هر دفعه نکته جدیدی از اجرای او کشف کنید.

البته نباید از هوش موسیقی او نیز غافل شد. تنظیم حرکات چشم و صورت او با موسیقی‌های مختلف و حتی بی کلام خوب از آب درآمده و هنر‌های مختلف را به خوبی تلفیق کرده است.

دانیال خیر خواه که در دانشکده هنر تبریز درس خوانده و آن زمان نیز میان دانشجویان سری در سر‌ها داشته از اواسط تابستان تا به حال روی به ساخت دابسمش آورده و موج فالوئرهایش افزایشی است.

جست وجو در پیج اش نیز نشان می‌دهد در چندین و چند اجرای تئاتر نیز حضور داشته و فعلا نیز ساکن قزوین است.

سلبریتی بازی سهیل

«سهیل مستجابیان»، اما جزو چهره‌های قدیمی‌تر است که با ساختن دابسمش‌هایی از برخی خوانندگان و به خصوص خوانندگان قبل از انقلاب و همچنین شوخی با «علیرضا امیرقاسمی» مجری یکی از شبکه‌های ماهواره ای، توانست محبوبیت خوبی کسب کند.

او البته یک تفاوت بزرگ با بقیه دابسمش‌های این سبکی داشت و تلاش می‌کرد ظاهری انتقادی نسبت به این خوانندگان داشته باشد.

تب جدید دابسمش در ایران

او هم مانند «دانیال خیرخواه» تمرکز زیادی روی میمیک صورتش داشته و به خوبی با متن و ترانه هماهنگ می‌شود.

البته در یک بازه زمانی نیز با یکی از دابسمش باز‌های مشهور دیگر در اینستاگرام به نام «شبنم» به کل کل پرداخت و همین موضوع فالوئر‌های او را افزایش داد و حالا نیز نزدیک به یک میلیون فالوئر دارد.

البته به دلیل پیشینه هنری اش و کار در تئاتر نیز رابطه خوبی با بازیگران و سلبریتی‌ها دارد و همین موضوع سبب شده تا مرز بین کار خوب و کار تقلیدی را بشناسد. او در شیراز زندگی می‌کند و فعلا فعالیت اصلی اش در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی است.

ماجرای یک دابسمش ساز حرفه‌ای

در توضیح فعالیت و نحوه کار دانیال خیرخواه توضیح دادیم که او از شخصی به نام «لوسیانو روسو» الگو برداری می‌کند. شاید بد نباشد مروری کنیم که این دابسمش ساز مشهور جهانی چه مراحلی را طی کرده و دابسمش سازان ایرانی در کجای کار قرار دارند.

روسو فعالیت هنری خود را از سال ۲۰۰۰ میلادی آغاز کرده، یعنی ۱۸ سال قبل و حالا توانسته از همه تجربیات هنر و بدن و صورت خود در دابسمش سازی استفاده کند.

کار خودش را با حرکات نمایشی صامت شروع کرد و آرام آرام بخش‌های مختلف هنری را به کارش اضافه کرد. سال‌ها زبان بدن خواند و یادگیری سینما، تئاتر و موسیقی را نیز در مسیر حرفه اش قرار داد.

تب جدید دابسمش در ایران

روسو با استفاده از همین تجربیات، اجرا‌های مدرنی را به روی صحنه در آورد و کمپانی‌های بزرگ ایتالیایی با او قرارداد بستند و از سال ۲۰۱۲ فعالیت هایش جنبه‌های آموزشی و تجاری نیز پیدا کرد.

او با استفاده از همین تکنیک ها، شکل جدیدی از دابسمش سازی را به اجرا درآورد و حالا به عنوان یک چهره شناخته می‌شود. می‌دانید این چهره چه اندازه فالوئر دارد؟

فقط ۸۴ هزار نفر! این عدد را با تعداد فالوئر‌های دابسمش سازان ایرانی مقایسه کنید تا متوجه شوید تب دابسمش در ایران چقدر بالاست!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانیال خیرخواه و سهیل مستجابیان؛ سلاطین دابسمش ایران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..