تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کام کارگران نیشکر هفت تپه شیرین می شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید راضی نوری نماینده مردم شوش با اشاره به جلسه او و استاندار با وزیر اقتصاد در خصوص مشکلات پیش آمده برای کارگران نیشکر هفت تپه گفت: با دستور وزیر اقتصاد مقرر شد تا در دو روز آینده حقوق معوقه کارگران هفت‌تپه واریز و در زمان بهره‌برداری نیز وضعیت حقوق آن‌ها به روزرسانی شود.

نماینده مردم شوش تاکید کرد: قرار بر این شد تا یارانه تولید شکر نیز توسط دولت به حساب کارگران این شرکت واریز شود.

وی در خصوص واگذاری شرکت به بخش دولتی که یکی از مطالبه‌های کارگران نیشکر هفت‌تپه است اظهار کرد: پیشنهاد ما این بود تا زمان ساماندهی وضعیت این شرکت و پر کردن خلا مدیریتی، نیشکر هفت‌تپه به هیات حمایت از صنایع ورشکسته واگذار شود و پیشنهاد واگذاری این شرکت به بخش خصوصی دیگر را رد کردیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/ی

پرداخت معوقات کارگران هفت تپه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کام کارگران نیشکر هفت تپه شیرین می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..