تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک اتفاق عجیب در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید پست خراسان شمالی

یک اتفاق عجیب در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید پست خراسانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، درمراسم مراسم تودیع ابراهیم هزارجریبی مدیرکل بازنشسته و معارفه محمدخالقی به‌عنوان مدیرکل جدید پست استان خراسان شمالی، اتفاقی نادر، مراسم را تحت تاثیر قرار داد.

مجید پورعیسی معاون امور اقتصادی استاندار چند دقیقه را سخنرانی کرد. وی در پاسخ به سخنان مجری که از انتصاب خالقی به‌عنوان یک مدیر بومی ابراز رضایت کرده بود گفت: ما بهترین مربی‌ها را از خارج می‌آوریم و دیگر بحث مدیر بومی و غیربومی را مطرح نکنید زیرا این تفکرها سنتی است.

سپس مهمانان به روی سن رفتند تا رسماً تودیع و معارفه انجام شود.

مجری متن انتصاب محمد خالقی را به عنوان مدیر کل جدید قرائت کرد. در این لحظه اسکندر حلال‌خور، عضو هیئت‌مدیره پست کشور که مهمان برنامه بود به جایگاه مجری رفت و گفت: اسم آقای خالقی اشتباه تایپی بوده و آقای خانی درست است، از تهران تماس گرفتند و گفتند اشتباه تایپی انجام‌شده است.

بعد از این سخنان که همگی در بهت فرورفته بودند و برخی نیز به این اتفاقات می‌خندیدند، مجری این بار از علی‌اکبر خانی دعوت کرد تا به‌عنوان مدیر جدید معرفی شود. خانی روی سن آمد و در همان لحظه و پیش از گرفتن حکم انتصاب که البته روی این حکم اسمش نبود، رو به محمد خالقی کرد و از وی معذرت‌خواهی کرد.

درحالی‌که زمزمه‌ها در مراسم بسیار زیاد بود مجری از علی‌اکبر خانی دعوت کرد تا در جمع سخنرانی کند. خانی در ابتدا گفت: به دلیل این‌که این اتفاق یک دفعه پیش آمد  آمادگی صحبت ندارم.

نکته قابل توجه دیگر این است که همزمان با ادامه مراسم بنرهای نصب شده به نام و عنوان محمد خالقی نیز از سالن جمع آوری شد.

انتهای پیام/ز

اشتباه تایپی مراسم معارفه مدیرکل جدید پست خراسان را دگرگون کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک اتفاق عجیب در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید پست خراسان شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..