تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش و پرورش از حیث کمیت جزو برترین‌های دنیاست/ رقابتی برای کیفیت بخشی بین مدارس نداریم

بطحاییبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم امضای تفاهم‌نامه بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان ملی استاندارد با حضور سید محمد بطحایی وزير آموزش و پرورش و نیره پیروز بخت رئیس سازمان ملی استاندارد صبح امروز در سازمان ملی استاندارد برگزار شد.

در این مراسم بطحایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امضای این تفاهم باعث ارتقای همکاری میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان استاندارد می شود، گفت: موضوع کیفیت یکی از گسترده ترین مفاهیم که با استاندارد ارتباط تنگاتنگی دارد، چرا که وقتی علامت استاندارد را روی کالا یا خدمتی می بینیم تاکید کیفیت برای مخاطبان ایجاد می کند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش یکی از مهم ترین خدمات در جامعه است و شاید پیش از این کمتر به موضوع کیفیت در نظام تعلیم و تربیت توجه می شد و از آنجا که پیشرفت کشور به حد قابل قبول و رضایت بخشی رسیده است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: یکی از دلایلی که توجه به آموزش و پرورش ارتقا یافته است به جهت ارتقای شاخص های کمی آن است و امروز از حیث کمیت یکی از نظام های آموزش و پرورش مطلوب را داریم.

بطحایی تصریح کرد: پوشش تحصیلی دوره آموزش و پرورش عمومی شاخصی خوب است و پوشش آموزش و پرورش دختران ما نسبت به سال های پیشاز انقلاب امن به نسبت ۵۱ به ۴۹ رسیده است، در اقصی نقاط کشور مدرسه حتی با یک دانش آموز داریم و اینها همه شاخص‌هایی است که از حیث کمیت موفقیت هایی قابل توجه نشان می دهد.

بطحایی ادامه داد؛ این فضا، فضای رقابتی را ایجاد می کند تا براساس مدل‌های سازمان استاندارد کار را پیش ببریم و کسب گواهینامه‌های بالاتر منتج به برنامه‌های تشویقی می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت : هرچند تا قبل از برقراری تفاهم نامه سازمان ملی استاندارد خالصانه همکاری ارزشمندی داشتند اما از امروز به بعد با انعقاد تفاهم نامه از دانش، تجربه و دستاورد ها بهره می گیریم و امیدواریم با همکاری این گروه کیفیت بخشی را با سرعت بیشتری دنیال کنیم و مدارس با توجه به الگوی استانداردسازی گواهینامه لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش و پرورش از حیث کمیت جزو برترین‌های دنیاست/ رقابتی برای کیفیت بخشی بین مدارس نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..