تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک اتفاق تلخ در دوران مدیران قبلی استقلال

۷۹۸۰۸۰

۲۸ بازدید

شفر قرار بود با 600 هزار دلار در استقلال بماند ولی 400 هزار دلار به قراردادش اضافه کردند.

خبرآنلاین: استقلال تهران این روزها با مشکلات مالی روبروست و طبیعتا مثل دیگر باشگاهها برای پرداخت دستمزد خارجی های خود مشکل دارد. در همین حال خبرورزشی گزارشی منتشر کرد که در آن اشاره کرده در دوران مدیریت قبلی استقلال، اتفاق عجیبی رخ داده است.

طبق توافق سال گذشته شفر و استقلال این مربی قرار بود در صورت قهرمانی استقلال در حذفی، قرارداد 300 هزار دلاری اش به 600 هزار دلار برای فصل جدید افزایش پیدا کند.

خبرورزشی نوشت در روزی که استقلال در فینال حذفی قصد داشت بازی کند، افتخاری و توفیقی مدیرعامل و معاون سابق باشگاه به اردوی تیم رفتند و قرارداد یک میلیون دلاری با این مربی بستند، یعنی 400 هزار دلار بالاتر از توافقی که دو طرف قبلا کرده بودند. این مسئله حالا برای باشگاه تبدیل به یک مشکل بزرگ شده است چراکه 400 هزار دلار اضافی یعنی یک رقم سنگین.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک اتفاق تلخ در دوران مدیران قبلی استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..