تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز؛ آخرین مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی

مشاور سازمان سنجش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

امروز؛ آخرین مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجاییحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نظر به این که وزارت آموزش و پرورش پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران و ظرفیت مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اصلاحیه‌های بعدی، برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت کرده است، متقاضیان تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته‌ محل‌های مربوط به پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان با توجه به تأیید پذیرش دفتر گسترش آموزش عالی کلیه داوطلبان حاضر در جلسه با نمره‌های کل 6 هزار و 500 می‌توانند بر اساس شرایط مندرج در دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته کنند.

وی ادامه داد: انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی از روز 21 آبان 97 شروع و حداکثر تا ساعت 24 فردا 27 آبان از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور ادامه دارد.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: تا ساعت 19 دیروز  تعداد 22 هزار و 970 داوطلب نسبت به ثبت نام‌ در مرحله تکمیل ظرفیت به صورت اینترنتی اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/

تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز؛ آخرین مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..