تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مد‌های عروسی سال ۲۰۱۹

۷۷۰۴۵۸

۸۹۹ بازدید

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اگر قرار است که عروسی تان را در سال 2019 برگزار کنید و به دنبال آنید که چگونه برگزارش کنید، ما ایده های جالبی را برایتان آورده ایم. مدهای عروسی سال 2019، از سالهای قبل بسیار متفاوت است. اگر دوست دارید بدانید که چه چیزهایی در این سال مد می شود، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

لباس عروس پوشیده و ساده

اگر چه در سال های اخیر، لباس عروس های باز یا به بیان دیگر دکلته مد بود اما در سال 2019، ما شاهد لباس عروس های بسته و پوشیده تری هستیم. این ترند از لباس عروس مگان مارکل الهام گرفته است. اگر به عکس های عروسی او نگاهی بیاندازید، می بینید که لباس عروس در کمال سادگی و پوشیدگی طراحی شده است. بنابراین اگر عروس سال پیش رو هستید و می خواهید لباس عروس تان را با مد روز پیش ببرید، از خرید لباس های باز خودداری کنید که دیگر هیچ جذابیتی ندارند.

سادگی نیز از دیگر مدهای لباس عروس های امسال می باشند. از این رو، دیگر خبری از منجق دوزی و توردوزی های زیاد نیست. همانطور که از قدیم هم می گفتند، سادگی همیشه زیباست.

مدهای عروسی سال 2019

کیک عروسی تصویری

پیشرفت تکنولوژی حتی به کیک های عروسی هم رسید. در سال 2019، دیگر خبری از آن کیک های ساده و تزیین شده با خامه نیست، بلکه عکس ها و تصاویر کامپیوتری به صورت سه بعدی روی کیک نمایش داده می شوند. به این صورت، شما می توانید یک فیلم کوتاه را به جای پرده نمایش، روی کیک تماشا کنید. دیدن همچین کیکی برای شما هم هیجان انگیز است، اینطور نیست؟

مدهای عروسی سال 2019

لباس عروس آستین دار

لباس عروس های آستین دار بار دیگر جای خود را در دنیای مد و فشن باز کردند. این مد معمولا در فصل های سرد سال متولد می شود، بنابراین اگر شما هم به فکر برگزاری مراسم عروسی برای پاییز و زمستان پیش رو هستید، بد نیست که به این مدل هم فکر کنید. لباس عروس های آستین بلند سبکی مدرن و در عین حال کلاسیک دارند که مدل محبوب شاهزاده های سلطنتی می باشند. اگر شما هم می خواهید لباس عروسی شیک و سنگین به تن داشته باشید، به لباس عروسی با آستین های بلند فکر کنید.

مدهای عروسی سال 2019

رنگ های متنوع

در جشن های عروسی سال 2019، دیگر خبری از رنگ های خنثی نیست، بلکه رنگ های متنوع و شاد نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با این مد، نه تنها عروس و داماد جشن خود را به رنگ مورد علاقه شان برگزار می کنند، بلکه میهمانان نیز با دیدن فضایی رنگی تر، انرژی بیشتری دریافت می کنند. البته این بدان معنی نیست که همه جا را رنگی کنیم، کافی ست که به جزییات کمی رنگ دهید. دیگر یک جشن تمام سفید، برای کسی جذابیت ندارد. بنابراین با تنوعی رنگی که در مقابل تان قرار دارد، جشن تان را به رنگ مورد علاقه تان برپا کنید.

مدهای عروسی سال 2019

پوشیدن 2 لباس عروس

شاید تا به حال فکر می کردید که انتخاب یک لباس عروس بسیار سخت است، اما اگر بدانید که در سال 2019 پوشیدن 2 لباس عروس مد می شود، چه می گویید؟ از آنجا که لباس عروس ها بسیار سنگین، حجیم و بلند هستند، رقصیدن و این طرف و آن طرف رفتن با آنها بسیار سخت است. از این رو عروس 2 لباس انتخاب می کند که یکی از آنها راحت تر و جمع و جورتر است. به احتمال زیاد این ترند مورد استقبال بسیاری از دختران قرار خواهد گرفت.

مدهای عروسی سال 2019

کارت های میهمانان

همانطور که در مراسم مختلفی چون گرمی اوارد یا مراسم اسکار دیده اید، نام میهمانان روی صندلی یا میزهای روبه رویشان نوشته شده است، این شیوه برای عروسی های سال پیش رو نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با این روش، شما باید اسامی میهمانان را روی کارت ها بنویسید و آنها را روی بشقاب های میز جلویشان بگذارید. این مد نه تنها شیک و رسمی ست، بلکه جای میهمانان هم مشخص می کند و آنها را از سردرگمی نجات می دهد.

مدهای عروسی سال 2019

تزیینات طبیعی

در جشن عروسی های سال 2019، از تزیینات طبیعی بیشتر استفاده می شود. به عنوان مثال گل های زیادی روی میز چیده یا از سقف آویزان شده اند. در واقع شما طبیعت را در آن محیط احساس می کنید که خود در روحیه عروس و دوماد و به تبع میهمانان تاثیر مثبتی می گذارد.

مدهای عروسی سال 2019




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مد‌های عروسی سال ۲۰۱۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..