تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز‌هایی از حضرت «عزرائیل» و جان دادن مؤمن/ ماموریت کارمندان فرشته مرگ چیست؟ +فیلم

رازهایی از حضرت عزرائیل و چگونگی جان دادن مؤمن/ماموریت کارمندان فرشته مرگ چیست؟ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قبض روح انسان و مرگ همیشه مانند معمایی سر به مهر بوده که رازهای بسیاری در دل خود نهفته دارد. این موضوع یکی از دغدغه های مهم هر انسان به خصوص مومنان است که به بازگرداندن این امانتی ارزشمند نزد خالق خود از طریق فرستاده مخصوص او (عزرائیل) اعتقاد دارند اما شاید درباره جزئیات ماموریت این فرشته و نحوه کار او آنطور که باید اطلاعات دقیقی نداشته باشید.

ممکن است تاکنون اینطور فکر می کردید که عزرائیل به تنهایی ماموریت خود را انجام می داده در حالی که اینطور نیست و او نیز برای خود دستیارانی دارد که در این مسیر همراهی اش می کنند، اطلاعاتی جالب دراین باره  و همچنین پاسخ چند سوال دیگر راجع به این موضوع را در ادامه از زبان حجت الاسلام و المسلمین بهشتی در برنامه سمت خدا می شنویم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز‌هایی از حضرت «عزرائیل» و جان دادن مؤمن/ ماموریت کارمندان فرشته مرگ چیست؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..