تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




AMD کارت گرافیک اقتصادی Radeon RX 590 را معرفی کرد

AMD کارت گرافیک اقتصادی Radeon RX 590 را معرفی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی AMD یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌هایی است که در زمینه تولید سخت‌افزار در حال فعالیت است. این شرکت در تولید پردازنده حریف شرکت اینتل است و پردازنده‌هایی با کیفیت تولید می‌کند اما تنها حوزه فعالیت این شرکت در تولید پردازنده نیست و کارت گرافیک AMD هم یکی از محصولات پرفروش آن‌هاست. AMD به تازگی کارت گرافیک جدید اقتصادی و پرقدرت خود، Radeon RX 590 را به صورت رسمی معرفی کرده است.

این کمپانی برای ساخت کارت گرافیک Radeon RX 590 از فناوری پولاریس بهره گرفته است. این معماری باعث می‌شود تا سرعت ساعتی یا به اصطلاح Clockspeed این کارت گرافیک تا 15 درصد افزایش یابد و نسبت به نسل قبل خود، Radeon RX 580 عملکرد پردازشی بهتری ارائه دهد. AMD اعلام کرده است که با وجود قیمت مناسب این کارت گرافیک، عملکرد آن 20 درصد بهبود داشته است. این کمپانی همچنین ادعا کرده است که Radeon RX 590 قادر خواهد بود بازی‌های AAA را با نرخ 60 فریم در ثانیه و برخی بازی‌های eSports را با نرخ 100 فریم در ثانیه اجرا کند.

Radeon RX 590 مانند نسل گذشته خود بر اساس معماری نسل چهار Graphics Core Next خود شرکت توسعه داده و روی بورد 12 نانومتری طراحی شده است. AMD این کارت گرافیک را با قیمت 279 دلار به فروش می‌رساند و آن را از طریق شرکت‌هایی چون ایسوس، سفایر، پاورکالر و XFX عرضه خواهد کرد.

AMD همچنین اعلام کرده است که خریداران این شرکت باندل «Raise the Game Fully Loaded» را هم دارند. به موجب این باندل خریداران کارت‌های گرافیک Radeon RX Vega و Radeon RX 590 و دارندگان کامپیوترهای مجهز به این کارت‌ها سه بازی به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این سه بازی Resident Evil 2، Devil May Cry 5 و Tom Clancy's The Division 2 هستند. دارندگان نسخه‌های پیشین این کارت گرافیک یعنی دارندگان Radeon RX 580 و Radeon RX 570 هم می‌توانند دو بازی را رایگان دانلود کنند.

بیشتر بخوانید: نامزدهای جایزه بهترین بازی سال 2018 اعلام شدند +تصاویر

انتهای پیام/

کارت گرافیک قدرتمند Radeon RX 590 ساخت AMD رونمایی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «AMD کارت گرافیک اقتصادی Radeon RX 590 را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..