تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه جگوار برای جشن تولد 70 سالگی XK120 +تصاویر

هدیه جگوار برای جشن تولد 70 سالگی XK120 +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  جگوار کارز یک شرکت خودروسازی انگلیسی است. دفتر مرکزی آن در شهر وایتلی، کاونتری، در کشور انگلستان قرار دارد. جگوار در سال ۱۹۲۲ با نام سوالو سایدکار کمپانی، توسط فردی به نام ویلیام لیونز تأسیس شد. این شرکت پس از جنگ جهانی دوم به جگوار تغییر نام داد. در ۱۹۳۴ اتومبیل‌های تولید شده توسط شرکت جگوار، ابتدا با نام اس‌اس و اندکی بعد تحت نام اس‌اس جگوار، به بازار عرضه شدند.

هدیه جگوار برای جشن تولد 70 سالگی XK120 +تصاویر

جگوار دو خودروی رالی کانورتیبل F-Type را برای جشن تولد 70 سالگی XK120 توسعه داده و آن‌ها را بهبود بخشیده است. این خودروها در حال حاضر بهترین ورژن مدل خود شده اند. این خودروها با این آپدیت‌های جدید توانایی آفرود نیز دارند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که اصلا چرا اتومبیل‌های رالی را توسعه می‌دهد؟ از آنجا که در اوایل سال 1950، XK120 برنده سه مسابقه شد و همچنین رالی RAC و Tulip را برده است در نتیجه پس از این همه سال لایق یک به روز رسانی جذاب است.

هدیه جگوار برای جشن تولد 70 سالگی XK120 +تصاویر

هدیه جگوار برای جشن تولد 70 سالگی XK120 +تصاویر

جگوار دارای موتوری با قدرت 295 اسب بخار 2.0 لیتری Ingenium چهار قدرته ماشین‌های رالی است. همچنین ترمزهای این خودرو ارتقا یافته اند و قدرت اتاقک آن توسط FIA تایید شده است. صندلی‌های مسابقه ای و مهار شش نقطه ای، چراغ‌های بزرگ و سیستم اطفای حریق ارتقا یافته از دیگر ویژگی‌ها این دو خودرو هستند. درضمن رانندگی با آن‌ها در سطوح مختلف جاده قابل تنظیم است.

هدیه جگوار برای جشن تولد 70 سالگی XK120 +تصاویر

اگر انقدر ثروتمند هستید که می‌خواهید این جگوار را بخرید باید بگوییم بهتر است دست نگهدارید. شما نمی‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید. البته فکر نکنید که این خودروها کار نمی‌کنند. جگ می‌گوید که اتومبیل‌ها در منطقه ولتس آرنا (Walters Arena) ، جنوب ولز مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

هدیه جگوار برای جشن تولد 70 سالگی XK120 +تصاویر

بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر

انتهای پیام/

جگوار دو خودروی خود برای جشن تولد 70 سالگی XK120  ارتقا داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه جگوار برای جشن تولد 70 سالگی XK120 +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..