تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش وزن با ۸ گام صبحگاهي

کاهش وزن با 8 گام صبحگاهي

خبرگزاري آريا – پيروي از رژيم‌هاي کسل کننده، تنها را از دست دادن وزن نيست. شما مي‌توانيد از اوايل صبح و حتي قبل از مصرف صبحانه ترفند‌هايي را به برنامه روزانه خود اضافه کنيد.
به گزارش خبرگزاري آريا از ميزان، پيروي از رژيم‌هاي کسل کننده، تنها را از دست دادن وزن نيست. شما مي‌توانيد از اوايل صبح و حتي قبل از مصرف صبحانه ترفند‌هايي را به برنامه روزانه خود اضافه کنيد و آنهم براي افزايش متابوليسم، سوزاندن چربي‌ها و کاهش موثر وزن.
شما مي‌توانيد در هنگام صبح ۸ گام برداريد تا علاوه بر کنترل وزن، شاهد بهبود سلامت روحي و جسمي خود باشيد:
براي کاهش وزن پياده روي کنيد
پياده روي يکي از ساده‌ترين راه‌ها براي کاهش وزن است و يک مزيت اضافه‌تر نيز دارد که ان بهبود خواب شبانه است.
همانطور که گفته شد، خواب ابزار کليدي براي از بين بردن وزن اضافه است. ۴۵ دقيقه پياده روي در ۳ روز هفته منجر به خواب بهتر و در نتيجه از دست دادن کالري بيشتر خواهد شد.
براي کاهش وزن مديتيشن کنيد
حداقل ۱۰ دقيقه را به انجام مديتيشن، براي نشستن و تنفس، براي آرام کردن بدن و ذهن اختصاص دهيد. عادت کردن به انجام مديتيشن صبحگاهي مي‌تواند پيشگيري از پرخوري را موجب شود.
براي کاهش وزن به باشگاه برويد
رفتن به سالن‌هاي بدنسازي در اوايل صبح يک راه عالي براي شروع روز است به ويژه اگر شما در حال تلاش براي از دست دادن چربي شکم هستيد. ميزان انسولين در اوايل صبح کمتر است و وقتي شما با معده خالي ورزش مي‌کنيد، بدن آمادگي بيشتري براي سوزاندن چربي دارد.
براي کاهش وزن سرکه سيب بنوشيد
سرکه سيب يک نوشيدني عالي براي کمک به رسيدن به اهداف کاهش وزن است. مطالعات محققان ژاپني نشان داده مردان بين ۲۵ تا ۶۰ سالي که براي بيش از ۱۲ هفته سرکه سيب را براي از دست دادن وزن مي‌نوشيدند، بيشتر از کساني که دارونما دريافت مي‌کردند، شاهد کاهش وزن بودند.
حل کردن يک قاشق غذاخوري سرکه سيب در يک ليوان آب و نوشيدن آن منجر به کاهش شاخص توده بدن، کاهش چربي احشايي، کاهش اندازه دور کمر و کاهش سطوح تري گليسيريد مي‌شود.
براي کاهش وزن آب بنوشيد
شروع روز با نوشيدن يک ليوان آب و آنهم با معده خالي ايده خوبي است. نوشيدن آب انرژي روزانه شما را تامين مي‌کند و اثرات آن در کاهش وزن شگفت انگيز است. آب مهارکننده طبيعي اشتها است و بنا بر مطالعات محققان دانشگاه يوتا، کساني که دو ليوان آب قبل از غذا مي‌خورند، ۳۰ درصد بيشتر از سايرين وزن از دست مي‌دهند.
براي کاهش وزن به اندازه کافي بخوابيد
دريافت ۸ ساعت خواب کامل در شبانه روز باعث کاهش وزن مي‌شود و اين را محققان دانشکده پزشکي دانشگاه نورث وسترن ثابت کرده اند. به گفته محققان دريافت مقادير کافي خواب باعث کاهش ترشح هورمون کورتيزول؛ هورمون وابسته به استرس مي‌شود، و کاهش وزن موثر را به همراه دارد.
براي کاهش وزن در معرض نور خورشيد قرار بگيريد
مطالعات نشان داده افرادي که در هنگام صبح به طور مستقيم در معرضن ور خورشيد قرار مي‌گيرند، شاخص توده بدني شان به طول قابل توجهي پايين‌تر از افرادي است که نور خورشيد را از خود دريغ مي‌کنند. نور صبحگاهي خورشيد تنظيم کننده متابوليسم است و به شما کمک مي‌کند موثرتر چربي بسوزانيد.
براي کاهش وزن قهوه سياه بنوشيد
نوشيدن يک فنجان قهوه در هنگام صبح البته بدون اضافه کردن شکر و خامه، به توقف نفخ شکم کمک مي‌کند و متابوليسم بدن را بالا مي‌برد. نوشيدن قهوه قبل از انجام ورزش نيز گزينه مناسبي است و باعث از دست دادن کالري بيشتر حين ورزش مي‌شود. البته تنها قهوه نيست که به کاهش وزن کمک مي‌کند، شما در صورت عدم تمايل به قهوه مي‌توانيد چاي سبز را جايگزين آن کنيد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش وزن با ۸ گام صبحگاهي»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..